Si ndikon Kodi i Veshjes në punë në arritjen e objektivave të organizatës? - Business Magazine Albania

Si ndikon Kodi i Veshjes në punë në arritjen e objektivave të organizatës?


Për vite ka ekzistuar një debat i nxehtë rreth asaj se çfarë duhet të veshin punonjësit e kompanisë në punë. Me sa duket, psikologjia shpjegon këtë gjë, pavarësisht faktit nёse preferon standardet sportive apo formale.

Kodi i Veshjes

Njerëzit i shoqërizojnë njerëzit me veshje “profesionale” me tiparet pozitive, si vetëbesimi dhe fleksibiliteti. Këto perceptimet e mira i bëjnë konsumatorët potencialë dhe partnerët e bizneseve të veprojnë ndryshe- vetëm shtimi i një logoje në outfit i bëri kërkuesit të fitonin një normë përgjigjie 39% më të lartë për përgjigjiet e studmit, për shembull. Përveç kësaj, individët tentojnë të bëjnë për vete setin e sjelljeve ose pritshmëritë që ata i shoqërojnë me disa lloje veshjesh. Studentët të cilët menduan se po vishnin pallton e një doktori, për shembull, kushtonin më shumë vëmendje se studentët të cilët mendonin se palltoja ishte e një piktori.

Kur punonjësit vishen sipas një stili që i shkon audiencës së tyre të shënjestruar, ngjashmëria i bën njerëzit të ndihen komodë, duke i bërë që edhe ata të kenë më shumë mundësi të angazhohen në partneritete. Kështuqë kompanitë mund të përfitojnë nga kode më fleksibile të veshjeve, të cilat ndryshojnë në bazë të situatës.

Kërkuesit gjithashtu kanë gjetur ndër të tjera se punë të caktuara kanë më shumë liri veprimi se të tjera. Për shembull, shikuesit i vlerësuan modelet femra të cilat veshën veshje konservative, por lehtësisht pak më provokuese (një kopës të pambërthyer dhe fundi pak sipër gjurit) më pak të preferueshme, kur atyre u tregohej se modelet ishin menaxhere të larta. Kur u tregohej se modelet ishin recepsioniste, vlerësimet nuk ndryshonin. Mund të mos jetë e nevojshme që të gjithë t’i përshtaten një mënyre veshjeje në shumë kompani. Për shembull, kompanitë duhet të marrin parasysh se disa lloje fustanesh si hixhabi, mund të jenë të mbrojtura nën lirinë fetare ose ligje të tjera.

Kërkuesit kanë gjetur se njerëzit të cilët vishen më sporitvë, i ndjekin më mirë udhëzimet. Të tjerë ekspertë vlerësojnë se një përqasje më pak “kokë-çarëse” rreth mënyrës së veshjes mund të reduktojë stresin, ndërkohë që rrit bashkëpunimin. Individët të cilëve u lejohet të shprehin veten në punë nëpërmjet veshjeve të tyre, mund të fitojnë gjithashtu një sens më të mirë të vetes, duke çuar në një performancë më të mirë, lidership dhe inovacion.

Kështuqë ajo që duhet të bëjnë bizneset është…

Njerëzisht zakonisht presin ata që janë në punë ose pozicione të një prestigji të lartë të vishen më formalë, dhe veshja formale mund të thotë më shumë shanse për të arritur qëllimin. Me këtë, mund të vijnë edhe vetëbesimi më i lartë, inovacioni, bashkëpunimi dhe produktiviteti. Ai kod veshjeje që mund të mos i shkojë për shtat kompanisë tënde, shumë mirë mund t’i shkojë një kompanie tjetër. Vlerëso objektivat e kompanisë tënde, mos ki frikë të eksperimentosh me kodin e veshjes së kompanisë tënde dhe sipas treguesve, shiko se çfarë rruge mund të zgjedhësh.

 

/Shkruar nga Tom Popmaronis dhe pulikuar nga Inc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0