Andrea Lisbona u rrit në Barcelonë, ku familja e saj zotëronte një biznes që importonte mallra amerikane dhe i shpërndante ato në Europë. Një produkt që tërhoqi vëmendjen e saj sipërmarrëse ishte dezinfektuesi i duarve, kaq praktik dhe shumë i mërzitshëm. Kjo është arsyeja pse, në vitin 2016, shumë kohë përpara se Covid t’i mësonte botës se mbajtja e duarve të pastra është thelbësore për të qëndruar të shëndetshëm, ajo filloi të fiksohej pas dezinfektuesit të duarve. Kur mësoi se SHBA zotëronte 30% të tregut global, ajo u transferua në Amerikë me ëndrrat për të rishpikur një produkt të zakonshëm shtëpiak.
Kishte një mungesë totale të inovacionit në dezinfektuesin e duarve. Shumë formula kishin erë tekile ose vodka; ato ishin ngjitëse; të thanin lëkurën. Unë i kam admiruar gjithmonë sipërmarrësit që janë stilistë në zemër, si Steve Jobs dhe Coco Chanel. Besoja se, me një ridizajn, mund të krijoja një produkt që njerëzit do ta donin.
U transferova në Majami sepse ishte i ngjashëm me Barcelonën, moti i ngrohtë, pranë oqeanit, shumë njerëz flasin spanjisht. Kalova tre vjet duke punuar në një formulë për të ngritur dezinfektuesin e duarve. Qëllimi ishte një formulë më e butë me një dizajn revolucionar. Touchland është me bazë të lëngshme, ndihet si ujë, dhe absorbohet shpejt dhe nuk ngjit. Ne riimagjinuam gjithashtu mënyrën se si u paketua, duke krijuar një kuti të dizajnuar bukur që përshtatet në xhepin tuaj. Shtyni pompën dhe ajo lëshon sasinë e duhur të spërkatjes. Ne krijuam një shumëllojshmëri aromash, si vanilje dhe kanellë, shalqi dhe agrume.
Lexoni: UFC: Historia e një pasioni që u kthye në një biznes të suksesshëm
Ne mblodhëm 770,000 dollarë nga investitorët në vitin 2018 për të ndihmuar me nisjen fillestare. Në vend që të shisnim në supermarkete dhe farmaci, ne ndoqëm shitësit e modës dhe bukurisë. Ne u pozicionuam si një markë e stilit të jetesës që shiste dezinfektues duarsh. Vitin pasues, ne bindëm shitësin e bukurisë Ulta që të na jepte një shans. U lançuam në 1300 dyqane dhe të gjitha u shitën brenda një jave. Më pas patëm marrëveshje me Bloomingdale’s dhe Sephora. Shumica e këtyre shitësve me pakicë nuk kishin shitur kurrë dezinfektues duarsh, por i yni ishte ndryshe. Ne e zhvendosëm dezinfektuesin e duarve nga higjiena në bukuri.
Dhe ne ndryshuam sjelljen e konsumatorit. Njerëzit blinin dezinfektues kur u mbaronte. Sot, njerëzit blejnë gjashtë, shtatë njësi Touchland në të njëjtën kohë, në mënyrë që të mund të përdorin një aromë të ndryshme çdo ditë të javës, si një parfum.
Pyetja më e madhe për këtë kategori është, çfarë ndodh pas Covid-it? Ne jemi fokusuar në ndërtimin e një marke që është e vazhdueshme, jo një produkt që shuhet me kohën. Shitjet e dezinfektuesve po bien në të gjithë tregun, por ne po shesim 30% më shumë njësi në javë krahasuar me vitin 2020. Suksesi ynë nuk është vetëm një produkt i pandemisë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.