Si funksionon motivimi?

Si funksionon motivimi?


Motivimi nxitet nga 3 gjëra: nevoja, vlera dhe qëllimi.

Nevoja është themelore. Kur keni nevojë për ushqim, atëherë shkoni drejt frigoriferit për të plotësuar nevojën e të ngrënit. Nevoja të tjera janë streha, gjumi, uji.  Nëse jetoni në varfëri, këto nevoja mund të jenë mjaft motivuese.Vlera është pak më e vështirë. Duke përdorur shembullin e strehimit, nevoja e një personi për strehim mund të plotësohet nga një kasolle e vogël. Njerëzit e tjerë që kanë nevojë për strehim mund të kënaqen vetëm nga një rezidencë. Vlera mund të konsiderohet shkalla që e mat nevojën. Kjo është shumë e rëndësishme kur bëhet fjalë për vendosjen e qëllimeve. Vlerat janë shumë personale, por një vlerë në para, është shumë universale. Dhe kjo mund të ndihmojë në përcaktimin e qëllimit tuaj. Ju mund të përdorni paratë si prokurë për të matur vlerën në shumë raste. Por jo gjithmonë. Le të themi që vendosni të merrni përshtatshmëri. Ju mund të vlerësoni të qenit i përshtatshëm, sepse kjo ju jep energji, zgjat jetën tuaj, ju bën të lumtur.

Qëllimet janë thelbi i motivimit të suksesshëm. Por, që motivimi të jetë i suksesshëm, qëllimet duhet të jenë specifike. Ato duhet të jenë:

– Specifike
“Unë dua të jem i pasur” nuk është specifike. Dua të bëj 5 milionë dollarë, është specifike. Unë dua të bëj 5 milionë dollarë në 5 vitet e ardhshme, është shumë specifike.

–  Të vështira, por të arritshme
Asnjë nga qëllimet më të mëdha njerëzore nuk janë të lehta. Studimet kanë treguar se njerëzit janë më të suksesshëm në arritjen e qëllimeve të vështira, sesa ato më të lehta.

– Të pranueshme
Kjo vlen për vendosjen e qëllimeve për të tjerët. Ju me të vërtetë nuk mund të vendosni një synim që nuk pranohet nga stafi juaj, partneri juaj ose familja juaj.

– Feedback-u  dhe vlerësimi janë kritike për suksesin e qëllimit
Duhet të sigurohet kur të arrihet qëllimi. Disa gjëra mund të ndihmojnë në përmirësimin e mundësive për arritjen e një qëllimi.

Qëllimet janë më efektive kur përdoren për të vlerësuar performancën. Nëse keni arritur të gjitha qëllimet në Planin tuaj të Performancës, mund të keni premisa për rritje.
Qëllimet e mësimit çojnë në arritje më të larta se qëllimet e performancës. Nëse ju duhet të mësoni diçka të re për të arritur qëllimin, keni një probabilitet më të madh suksesi.
Llogaridhënia mund të ndihmojë. Kjo është më e lehtë në vendin e punës kur shefi juaj ju vendos para  përgjegjësisë.
Qëllimet personale duhet të përputhen me vlerat dhe pikat tuaja personale. Pas eksplorimit të vlerave dhe fuqive, shpesh bëheni shumë të fokusuar dhe të gatshëm për të trajtuar qëllimet.

Lexo: Sameti, djali që po i përkushtohet motivimit në Dibër

Çdokush që motivon, veten ka një qëllim në vetvete. Apo kur ju bëheni trajnerë të të tjerëve keni një qëllim në fund të atij trajnimi.  Një trajner i mirë duhet:

  • të ndihmojë në ngritjen e vetëdijes tuaj;
  •  të ndihmojë që të sqaroni dhe të ruani fokusin në qëllimet tuaja, duke qenë bindës për pikat e forta dhe vlerat tuaja;
  • të ndihmojë të identifikoni zgjedhjet tuaja dhe të hyni në veprim;
  • të ndihmojë të krijoni zgjidhjet dhe strategjitë tuaja;
  • të mbajë përgjegjësi për atë që thoni ju do të bëni;
  • inkurajoni, t’ju inkurajojë dhe t’ju mbështesë.

 Një trajner profesionist do të jetë kampioni juaj më i madh!

Quora

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0