Si e ndërtoi djaloshi 16 vjeçar biznesin 600,000$ të kravatave

Si e ndërtoi djaloshi 16 vjeçar biznesin 600,000$ të kravatave


Biznesi i Bridge, Kravatat e Mo-së (Mo’s Bows), bën kravata, papjone dhe aksesorë duke filluar nga 15 deri në 50 dollarë. Që nga themelimi në vitin 2011, kompania ka shitur më shumë se 600,000 dollarë vlerë në produkte, përmes faqes së internetit dhe bashkëpunimit me dyqanet e ndryshme. Sot Bridge është 11 vjeç.

Kur Bridgesit i lindi ideja për kompaninë Kravatat e Mosë, gjyshja e tij një ish-rrobaqepëse, e mësoi se si të qepte. Fillimisht, Bridges, mamaja dhe gjyshja e tij i punonin vet kravatat dhe e drejtonin biznesin nga shtëpia. Djaloshi i ri, mori vëmendjen e mediave kombëtare si:

The Steve Harvey Morning Show dhe Revistës Oprah përpara se të dilte në programin Shark Tank në vitin 2014. Aty ai mori dhe investimin më të mirë.

Ai kërkoi 50,000 dollarë në këmbim të 20% të aksioneve në kompaninë e tij, por Daymond John e këshilloi sipërmarrësin e ri të mos kërkonte para dhe i ofroi mentorim falas. Kjo marrdhënie i ka hapur atij shumë dyer, duke lidhur kontrata me kompani të njohura.

“Ai më mësoi se si të kujdesesha për mamanë time dhe aspektet më praktike për të drejtuar një kompani,” thotë Bridges.

Bridges po përballet me sfida unike si një sipërmarrës i ri. Një nga gjërat më të vështira është gjetja e ekuilibrit në jetën e tij, pasi njëkohësisht ai është student në vitin e dytë në shkollën e mesme.

“Unë e di çfarë dua të bëhem në të ardhmen,” thotë ai.

Për disa mund të duket e çuditshme, ndërkohe për ne është frymëzuese por jo e paarritëshme. Edhe vendi ynë ka të rinj të talentuar, me ide që mund të krijojnë startupe të suksesshme. Ajo qe nevojitet është pak mbështetje, e ngjashme me ate te Shark Tank që në vendin tonë ngjason me programin “Do you have an idea”. Një program i veçantë, të cilin ne e kemi ndjekur dhe ju kemi njohur më shumë ide biznesesh dhe të rinj të apasionuar pas sipërmarrjes.

/INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0