Si arriti Taylor Swift të ndryshojë politikën e një kompanie tech? - Business Magazine Albania

Si arriti Taylor Swift të ndryshojë politikën e një kompanie tech?


Me eksperiencë në fushën e biznesit, ylli i popit, Taylor Swift e bëri përsëri: ajo ka ndikuar tek një kompani tech duke e bërë këtë të fundit të ndryshojë mënyrën e të bërit biznes. Megjithatë, në këtë rast, ndryshimi ndoshta nuk do të ndikojë tek ju, në qoftë se nuk jeni një milioner filantropik.

Të enjten e kaluar, GoFundMe njoftoi se ka vendosur të ngrejë limitin e e donacionit të dhënë nga $15,000 në $50,000. Limiti i ri u frymëzua pikërisht nga donacioni bujar i dhënë nga Taylor Swift që kishte kaluar limitin aktual të sitit (GoFundMe).

Më 7 korrik, Swift dha një donacion prej 50.000 dollarësh në ndihmë të fushatës së Naomi Oakes për të financuar luftën e saj kundër kancerit pasi ajo pa një video rreth Oakes e cila përdorte “Gjak të Keq” si në këngën e Swift “Bad Blood.”

Për shkak të limiteve të donacioneve të pranuara nga GoFundMe, ylli i popit duhet ti dërgonte paratë në tre donacione prej 15.000 dollarë secila si dhe një donacion tjetër prej 5.000 dollarësh.
“Donacioni i Taylor Swift ishte kaq bujar sa një gjë e tillë kërkoi nga ne të rrisim limitin e donacionit në platformën tonë,” tha CEO i GoFundMe në sitin e kompanisë.

Qershorin e kaluar, Taylor Swift ndihmoi Apple që të paguante artistët që interpretuan në Apple Music gjatë periudhës provë prej tre muajsh, një vendim që e bëri sitin Entrepreneur, ta zgjidhte atë si “personi më i fuqishëm në tech.”

Një gjë e tillë demonstroi edhe njëherë fuqinë e vazhdueshme të Swift për të krijuar ndryshim në kompanitë tech nëse ajo shkruan opinione në Tumblr apo jep donacione për GoFundMe.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0