Shoqëria ajrore shqiptare Albawings vazhdon suksesin e saj në treg - Business Magazine Albania

Shoqëria ajrore shqiptare Albawings vazhdon suksesin e saj në treg


  • Shoqëria ajrore vendase operon gjashtë destinacione drejt Italisë me një koeficient mesatar ngarkimi prej më shumë se 90%.
  • Albawings e cila u themelua në Shkurt të vitit 2016, është e angazhuar në ofrimin e shërbimeve të një cilësie të lartë dhe biletave me çmim ekonomik.

Tirana International Airport (TIA) ka kënaqësinë të evidentojë progresin e shënuar nga shoqëria ajrore vendase/shqiptare Albawings e cila u themelua në shkurt të vitit 2016 dhe aktualisht operon gjashtë destinacione drejt Italisë me një koeficient mesatar ngarkimi prej më shumë se 90 përqind.

Shoqëria ajrore filloi operimet me një avion të tipit Boeing 737-500, zgjedhja më e mirë për fluturimet në distanca të shkurtra ndërmjet Shqipërisë dhe Italisë dhe është e angazhuar në ofrimin e biletave me çmim ekonomik.

Albawings ka aktualisht të punësuar rreth 100 njerëz të përkushtuar, ku pjesa më e madhe e tyre zotërojnë përvojë të gjerë në industrinë e turizmit dhe shoqërive ajrore.

Së shpejti, shoqëria ajrore vendase në fjalë pritet të operojë me një avion të dytë Boeing 737-400 me 168 vende që t’i shërbejë numrit në rritje të pasagjerëve të parashikuar për festat e fundvitit.

Ndikuar nga rritja e numrit të fluturimeve dhe destinacioneve të operuara nga shoqëritë ajrore, trafiku i pasagjerëve të Tirana International Airport u rrit ndjeshëm me 8% në 2016 krahasuar me vitin 2015.

Gjithashtu, Aeroporti ka mirëpritur tre shoqëri te reja ajrore gjatë këtij viti si dhe ka filluar operimin e katër destinacioneve me një total prej 14 shoqërish ajrore të cilat lidhin 36 destinacione përgjatë vitit.

Vetëm pak ditë më parë, aeroporti arriti shifrën e dy milonë pasagjerëve duke shënuar kështu një fazë të rëndësishme zhvillimi.

Së bashku me Albawings, gjatë vitit 2016, dy shoqëri të tjera ajrore filluan operimet në TIA: Volotea Airlines dhe Mistral Air.

Burimi: tirana-airport.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0