Shitet për 300 mijë euro kopja e njohur e Xhokondës - Business Magazine Albania

Shitet për 300 mijë euro kopja e njohur e Xhokondës

Sa kushton Xhokonda? Ajo e Leonardo Da VinCi, kopja e të cilit është ekspozuar në Luvër në Paris, është thjesht e pavlefshme, duke qenë piktura më e studiuar, e analizuar, e diskutuar dhe e dashur në botë, me miliona vizitorë që vizitojnë muzeun Ville Lumiére çdo vit vetëm për vlerësim buzëqeshja enigmatike nga afër.

Por Mona Lisa e Hekking, kopja më e famshme e kryeveprës së mjeshtrit italian të Rilindjes dhe që daton nga shekulli 17, ka një çmim: piktura që i përkiste koleksionistit dhe antikuarit Raymond Hekking (1886-1977) mund të blihet për një shumë modeste prej 300,000 euro (duke filluar nga një minimum prej 200,000 euro, nëse gjërat dalin “shumë mirë”) në një ankand në internet që do të mbahet nga 11 deri më 18 qershor, organizuar nga zyra e Parisit e Christie’s (qendra e ankandeve). Me pak fjalë, nëse jeni i apasionuar, filloni të bëni pak ekonomi, përgatitni kartën tuaj të kreditit dhe, nëse është e nevojshme, zgjatni kufirin e shpenzimeve të rimbushjes, sepse do të jetë e nevojshme.

Një çmenduri? Ndoshta jo, pasi që vetë Hekking ishte i bindur (gabimisht, mund ta themi sot) se ajo që zotëronte ishte Mona Lisa “e vërtetë”. Një mister që vazhdon edhe sot, sepse ai i ekspozuar në Luvër dhe i konsideruar “zyrtar” nuk do të ishte në të vërtetë piktura e përshkruar në atë kohë nga historiani i madh Giorgio Vasari, i cili shpjegoi në pothuajse kohë reale se si piktura tashmë e trazuar në ato vite bëri të magjepsen të gjithë të fuqishmit e Europës.

Për më tepër, disa kopje të asaj vepre origjinale u bënë që nga mesi i shekullit të 16-të dhe Hekking do të ishte një prej tyre. Pas vdekjes së Raymond Hekking në 1977, piktura kishte mbetur në familjen e tij. Për Pierre Etienne, drejtori ndërkombëtar i departamentit të pikturave antike të Christie, ajo është ilustrimi perfekt i magjepsjes që Xhokonda ka pasur gjithmonë dhe po ushtron gjithnjë e më shumë. “Mona Lisa” hyri në koleksionet e Francois 1 menjëherë pas vitit 1517.

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0