Në publikimi zyrtar të Autoritetit, SGS ka abuzuar me pozitën e vet monopol, duke mos ofruar kapacitete të mjaftueshme për ofrimin e shërbimit. Pasojë janë radhët e gjata për drejtuesit e mjeteve, sidomos në periudha të veçanta të vitit.
Autoriteti vëren se, “Koncesionari nuk ka vënë asnjëherë në përdorim qendrat e kontrollit teknik të lëvizshëm, as në periudhat e flukseve maksimale, siç është fundi i vitit kalendarik. Gjithashtu, kjo kompani, në mënyrë arbitrare, i detyron klientët të nënshkruajnë një deklaratë-tip, ku SGS heq dorë nga çdo përgjegjësi që mund t’i shkaktohet mjetit gjatë kontrollit teknik”.
Autoriteti ka urdhëruar që kompania të ndalojë shkeljen brenda 45 ditëve. Në të njwtën kohë, i kërkon Ministrisë së Infrastrukturës dhe Energjisë të liberalizojë tregun, duke mundësuar edhe licensimin e operatorëve të tjerë.
Deri në përfundim të periudhës koncesionare, Autoriteti rekomandon të miratohet një rregullore për funksionimin dhe monitorimin e koncesionit.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.