Juristja, autorja dhe CEO e një firme konsulence ka kaluar më shumë se 30 vite duke këshilluar njerëzit përmes gabimeve dhe polemikave të tyre më të mëdha, nga ish-presidenti George H. W. Bush tek CEO-t e Fortune 500 dhe atletë profesionistë. Puna e saj në menaxhimin e krizave frymëzoi serialin e ABC “Scandal,” për të cilin ajo shërbeu si bashkë-producente ekzekutive.
Këshilla e saj kryesore për atë që duhet bërë pas një gabimi, veçanërisht nëse nuk dëshiron të humbasësh respektin e dikujt për shkak të tij: Pranoje gabimin herët. E vërteta “do të dalë,” tha Smith në episodin e 25 marsit të podcast-it “Everyday Better with Leah Smart.” “Mund ta marrësh helmin tani ose më vonë.” “Mendoj se instinkti ynë i parë ndonjëherë është të mos dalim përpara dhe të themi të vërtetën, duke menduar, ‘Do të përmirësohet. Njerëzit nuk do ta kuptojnë. Është shumë e vështirë të thuhet kjo tani,’” tha Smith, duke shtuar: “Por gjithmonë e vërteta del në shesh. Thjesht është çështje kohe.”
Një gabim drejtshkrimor ose të dhëna të pasakta në një raport mund të çojnë në rreziqe të mëdha financiare. Një keqkomunikim mund të shkaktojë një efekt zinxhir të dezinformatave në gjithë ekipin tuaj. Në vend që të shpresosh që askush nuk e vëren gabimin tënd, pranoje, kërko ndjesë dhe ofro zgjidhje, tha Smith. Marrja e përgjegjësisë në këto momente tregon transparencë dhe profesionalizëm, të dyja cilësi që rrisin autenticitetin në vendin e punës, shkroi eksperti i lidershipit dhe instruktori i LinkedIn Learning, Scott Mautz, për CNBC Make It në tetor 2024. Smith tregoi shembullin e CEO-së së General Motors, Mary Barra, si dikush që tregoi se si të korrigjosh në mënyrë efektive një gabim. Barra u bë CEO e General Motors në janar të vitit 2014. Një muaj më vonë, kompania nisi një proces tërheqjeje që përfshinte miliona automjete, për shkak të një defekti në ndezje që shkaktoi të paktën 124 vdekje. Barra kërkoi falje publikisht disa herë, premtoi të ndryshonte kulturën e kompanisë dhe shpalli një fond kompensimi për viktimat dhe familjet e tyre.
Lexo edhe: Nga Berati në Kanada: Si çifti i të rinjve po eksporton vajin e ullirit ‘made in Albania’
“Dua që ky përvojë e tmerrshme të jetë e ngulitur përgjithmonë në kujtesën tonë kolektive,” tha ajo për anëtarët e Kongresit të SHBA në qershor të vitit 2014. “Kjo nuk është thjesht një sfidë biznesi. Ky është një problem tragjik që kurrë nuk duhej të kishte ndodhur. Dhe nuk duhet të ndodhë kurrë më.” Më vonë atë vit, Barra u shpall “Menaxherja e krizës së vitit” nga Fortune. “Asaj i thanë shumë njerëz, ‘Thjesht dil jashtë, kërko falje një herë dhe mos thuaj asgjë tjetër për makinat e këqija,’” tha Smith. “Dhe [Barra] tha, ‘Jo, nuk do të bëj atë’… Për shumë njerëz, kjo ishte një strategji shumë e suksesshme për të.” Gabimet e tua mund të mos jenë aq të amplifikuara – përveç nëse edhe ti drejton një kompani shumë miliarda dollarëshe – por ato janë pjesë e jetës, sidoqoftë. Ato janë thelbësore për rritjen dhe zhvillimin tënd si njeri, dhe janë një pjesë kritike e procesit të të mësuarit. Me fjalë të tjera, nuk duhet të kalosh ditët e tua duke obsesionuar për t’i shmangur ato, tha Smith.
Prandaj, merr frymë thellë dhe mblidh kurajën për të folur në vend që të fshehësh gabimin, shtoi ajo. “Të gjithë gabojmë. Të gjithë bëjmë gabime,” tha ajo. “Jeta ka të bëjë me rritjen, ka të bëjë me mësimin dhe me rrezikun… Dhe mendoj gjithashtu se ka të bëjë me shanset e dyta.”
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.