Së bashku për më shumë transparencë dhe gjithëpërfshirje, projekti SoGIS - Business Magazine Albania

Së bashku për më shumë transparencë dhe gjithëpërfshirje, projekti SoGIS


 

Mungesa e transparencës dhe gjithëpërfshirjes kanë qenë vazhdimisht probleme të shoqërisë shqiptare. Për të rritur transparencën dhe gjithpërfshirjen, po lancohet një projekt i ri i quajtur SoGIS.

SoGIS ka për qëllim të angazhojë studentë në ofrimin me logjikë biznesi të shërbimeve të Gjeo-statistikës dhe Sistemeve të Informacionit Gjeografik (GIS). Por si do realizohet kjo?

Projekti SoGIS është përqendruar në 4 çështje kryesore: banka e pyetësorëve, E-learning, Albania Inspire dhe Objektivat e Zhvillimit të Qëndrueshëm(SDG).

Pra, projekti synon të aktivizojë publikun përmes pyetësorëve, të rrisë bashkëpunimin dhe kontributin në edukim përmes E-learning dhe të nxisë përfshirjen e qytetarëve në realizimin e objektivave globale të njohura si Objektivat e Zhvillimit të Qëndrueshëm.

Pyetsorët do realizohen nga grupi i shërbimeve të gjeostatistikës në formën e anketimeve, pyetsorëve publike dhe projekteve komplekse.

E-learning do të realizohet nga grupi i shërbimeve të trajnimit të drejtpërdrejtë ose online nëpërmjet platformës YouTube ose TechSmith.  E-learning do të përqendrohet tek QGis dhe GIs në përgithësi, Objektivat e Zhvillimit të Qëndrueshëm dhe Ëebinars.

Albania Inspire do të realizohet duke përpiluar të dhënat gjeohapsinore sipas standardeve Inspire të datatemave.

Objektivat e Zhvillimit të Qëndrueshëm do të realizohet nga grupi i shërbimeve komplekse gjeostatistikore. Ky grup ka si synim të nxisë përfshirjen e publikut në vendimmarrje dhe monitorim, përsa i përket realizimit të Objektivave.

Për secilën nga pikat e projektit është përgjegjës një specialist me statusin “Specialist Produkti”.

Në përfundim të projektit synohet arritja e maksimizimit të produktivitetit nëpërmjet: optimizimit të kohës së një projekti, krijimi i rezervave sa më fleksibël në parashikimin e të papriturave, krijimi i një numri demosh për ccdo fushë specifike sipas kërkesave të departamentit të marketingut, gjenerimi dhe trajnimi i stafeve mbështetëse në bashkëpunim me  departamentin e Burimeve Njerëzore.

Prezantimi i projektit do të bëhet gjatë datave 3,5 dhe 7 shkurt. Gjatë prezantimit do të zhvillohen workshop-e në kuadër të javës së gjithëpërfshirjes në Shqipëri. Temat mbi të cilat do të fokusohen workshop-et do të jenë:

Rikonceptimi i termit gjithëpërfshirje.

Një shoqëri e ndërtuar mbi identitetin njerezor.

Shërbimet e SoGIS- përfshirja e publikut në vendimmarrje dhe monitorimin e vendimeve.

Prezantimi i rregullores së SoGIS.

Në workshop-e do të jenë të pranishëm studentë, profesionistë të rinj, OJF dhe përfaqësues të pushtetit vendor. Partnerët mbështetës të projektit janë Protik innovation center, Tech Space Tirana dhe Business Magazine Albania.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0