“Rrjetet sociale u japin të drejtën e fjalës legjioneve të budallenjve”


 

“Rrjetet sociale u japin të drejtën e fjalës legjioneve të budallenjve”. Ishte kjo fjala e Umberto Eco-s, profesorit italian të shquar në botë që sulmon në këtë mënyrë internetin pas marrjes së titullit “honoris causa” në “Komunikim dhe Kulturë e mediave” nga Universiteti i Torinos. “Më parë, ka thënë Eco, flisnin vetëm nëpër bare pasi kishin pirë një gotë vere, pa dëmtur kolektivitetin. U thuhej menjëherë ta qepnin gojën, ndërsa tani kanë të njëjtën të drejtë fjale me atë të një Çmimi Nobel. Është invazioni i budallenjve”.

Për Econ interneti do të ishte një “dramë” e vërtetë sepse promovon “budallain e fshatit dhe mbajtësin e të vërtetës.” Struktura e internetit, sipas Ecos, do të favorizonte në fakt riprodhimin e budallait. Dhe në fakt ka afirmuar edhe se roli i gazetave në këtë sens është i rëndësishëm sepse duhet të “filtrojë me ekipe të specialistëve informacionet e internetit sepse askush nuk është në gjendje të kuptojë sot nëse një site është i besueshëm apo jo”. Për të bërë këtë “gazetat duhet t’u deikojnë të paktën 2 faqe kritikës analitike të faqeve, ashtu si profesorët duhet t’u mësojnë nxënësve të përdorin faqet e internetit për detyra”, ka thënë Eco duke iu referuar fenomenit të kopjimit nga interneti.

Për profesorin titulli “honoris causa” ka qenë një rikthim në origjinë. Pikërisht në Universitetin e Torinos në fakt u diplomua më 1954-ën në Filozofi. “Hera e dytë në të njëjtin universitet, siduket është legjitime, edhe pse do të kisha preferuar në fizikë bërthamore ose matematikë,” ka bërë shaka Eco.

 

/l’Huffington Post/

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale