Robotët në shërbimin ushqimor, garanci kundër koronavirusit - Business Magazine Albania

Robotët në shërbimin ushqimor, garanci kundër koronavirusit

Në kushtet e pandemisë, kur pronarët e restoranteve duhet të respektojnë distancën mes punonjësve në kuzhinë dhe me klientët, po rritet kërkesa për robotë që gatuajnë. Robotët që bënin pica apo hamburger ishin një pamje argëtuese para shfaqjes së koronavirusit, por tani po bëhen një domosdoshmëri për sigurinë kundër infeksionit: Qendra për Kontrollin e Sëmundjeve thotë se rreziku nga COVID-19 nga ushqimi gatshëm, i blerë në restorante është i ulët. Megjithatë, ka plot raste të shfaqjes së infeksioneve që kanë prekur punonjës dhe klientë në restorante të ndryshme.

Kjo ka bërë që robotët në kuzhinat komerciale të bëhen gjithnjë e më të kërkuar. “Vetëm në këtë mënyrë mund të ofrojmë një shërbim pa kontakt, një shërbim plotësisht të sigurtë për klientët,” thotë shefi ekzekutiv i kompanisë “Blendid”, Vipin Jain.

Robotët mund të bëjnë pije të përziera, të bëjnë gatime të thjeshta ose përgatitjen e artikujve për gatim. Prej vitesh ata kanë filluar të shfaqen në spitale apo hotele duke dërguar pjata ushqimesh, apo duke përmbushur porosi të ndryshme. Por që kur u shfaq koronavirusi kërkesat janë shumëfishuar:

“Që kur shpërtheu pandemia potenciali për këtë teknologji dhe kërkesa për robotë që bëjnë gatime është rritur shumëfish. Robotët bëjnë të mundur mjedise më të sigurta të shërbimit ushqimor. Ata punojnë shpejt, pra përmbushin nevojat në raste kur reduktohet stafi i rregullt,” thotë Buck Jordan, themeluesi i kompanisë “Miso Robotics”.

Ekspertët e zhvillimeve teknologjike kanë paralajmëruar prej kohësh se në dekadat e ardhshme robotët do të zëvendësojnë krahun e punës në funksione të pakualifikuara. Por në shërbimit ushqimor duket se pandemia e ka përshpejtuar këtë proces. “Automatizimi nuk mund të ndalet. COVID-i e ka përshpejtuar pasi njerëzit kanë frikë se mund të infektohen nga ushqimi që blejnë. Duke eliminuar njeriun në procesin e gatimit klienti ndjehet më i sigurtë,” thotë Rck Wilmer, shefi ekzekutiv i kompanisë Chowbotics.

Max Elder, studiues në Kaliforni, nuk beson se robotët do të kenë jetë të gjatë në industrinë ushqimore, pas zhdukjes së pandemisë. Ai beson se edhe oreksi i klientelës për robotë kuzhinierë do të bjerë kur të kthehet normaliteti: “Kur e automatizojmë procesin dhe eliminojmë njeriun nga aktet e gatimit mendoj se humbasim shumë prej elementëve esencialë të përgatitjes së ushqimit. Eliminojmë shpirtin e gatimit dhe aktit të ushqyerjes së njeriut,” thotë zoti Elder.

Zume, një kompani që filloi të bënte pica me robotë në Kaliforni para pak vitesh në janar mbylli dyert. Tani kjo kompani prodhon maska dhe kuti të riciklueshme për paketimin e ushqimit.

VOA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0