Renault-Nissan-Mitsubishi do të shpenzojnë deri në 1 miliardë dollarë në startup-e

Renault-Nissan-Mitsubishi do të shpenzojnë deri në 1 miliardë dollarë në startup-e


CEO i aleancës Renault-Nissan-Mitsubishi dëshiron t’i dalë kundër një opinioni rreth sipërmarrësve. Atë të të pranuarit fonde me mbështetje nga kompanitë e mëdha.

Grupi Franko-Japonez i makinave planifikon të nisë një fond të ri. Kjo, në formën e një korporate, e cila do të investojë deri në 1 miliardë dollarë përgjatë 5 viteve që vijnë në startup-e në fushën e transportit.

Fondi pritet të investojë 200 milionë dollarë në startup-e të tilla si: elektrifikimi i makinave, autonomia, ndërlidhjet, dhe inteligjenca artificiale. E gjithë kjo, bazohet në strategjinë 5 vjeçare Alliance 2022 të publikuar disa javë më parë, me objektiv përmirësimin e sinergjisë midis kompanive të grupit. Rezultatet synohet të jenë: ndarja e kostos dhe rritja e shitjeve.

Ne duam të krijojmë një platformë për startup-et që “flasin” me të treja kompanitë.” – u shpreh Carlos Ghosn në Consumer Electronics Show në Las Vegas.

Plani është që të krijohet një grup, ku kompanitë e mëdha të punojnë lehtësisht me startup-et e vogla.

Ne e kuptojmë se CVC-të kanë një reputacion të keq mes sipërmarrësve. Kjo sepse ata i marrin vendimet shumë ngadalë.” – u shpreh Francois Dossa, aktualisht presidente e Nissan Brazil, e cila do të jetë drejtuese e fondit.

Për këtë, grupi do të ndajë entitetet legale dhe do të ketë proceset e veta që do të merren me startup-et. Fondi do të ketë zyra në shumë qytete kryesore të planetit si Silicon Valley, Paris, Tel Aviv, Tokyo etj.

Renault dhe Nissan do të investojnë nga 40% të fondit. Pjesa tjetër prej 20%, do të financohet nga Mitsubishi.

Aleanca planifikon të prezantojë 12 makina 100% elektrike në 6 vitet që vijnë. Gjithashtu, disa prej tyre autonome, dhe do të zhvillojë shërbime transporti të reja.

Renault-Nissan-Mitsubishi pret të ardhura të kombinuara prej 240 miliardë dollarë dhe 14 milionë njësi të shitura vjetore deri në fund të 2022. Kjo aleancë, arriti të shesë 10 milionë njësi në vitin 2017.

Burimi: CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0