Rama i uron mirëseradhjen brandit Deutsche Telekom - Business Magazine Albania

Rama i uron mirëseradhjen brandit Deutsche Telekom

~4 minuta lexim


Kompania AMC nuk do të mbajë më emrin me të cilin ka qenë në treg prej thuajse 20 vitesh. I pranishëm në panelin e “Konferencës së 8-të Ekonomike Gjermano – Shqiptare”, drejtori i përgjithshëm i AMC, Dimitrios Blatsios u ka bërë me dije të pranishëve që kompania do të jetë me emër, identitet, ngjyra dhe logo të re në treg.

Dimitrios Blatsios tha se kompania do të operojë nën brandin e Grupit Deutsche Telekom, duke sjellë në Shqipëri vlerat që Grupi mbart, të cilat janë: Inovacioni, Kompetenca dhe Thjeshtësia. “Tani kompania do të jetë në treg me një imazh të ri, me logo, emër, dhe ngjyra ndryshe. Do të përfaqësojmë një emër të madh, do të jemi me brandin Deutsche Telekom”-, tha Blatsios.

Mirëseardhjen e brandit e ka uruar dhe kryeministri Edi Rama, i cili u shpreh mjaft entuziast për futjen në tregun shqiptar të këtij Grupi gjigand botëror.

Rama mori si shembull këtë zhvillim në tregun e telekomunikacionit për të inkurajuar bizneset gjermane të këtij niveli që të jenë të pranishëm në tregjet shiptare.

“Ne jemi gati të mirëpresin investimet gjermane në çdonjërën nga këto fusha, ashtu sikundër tifozët e shumë të futbollit, të kombëtares gjermane, presin me padurim veshjen e kompanisë celulare AMC me uniformën e purpurt të Deutsche Telekom.”, – tha Rama.

Ndërkohë, kancelarja Merkel ka përmendur telekomunikacionin si një ndër sektorët më potencialë për tu zhvilluar. “Kemi marrëdhënie ekonomike siç është Aeroporti i Tiranës, industria e automjeteve, industria e tekstileve dhe telekomunikacioni, për të cilën disktuam dhe sot, për bashkëpunimin në fushën e telekomunikacionit”, – ka thënë kancelarja Merkel.

Prej disa ditësh kompania e parë celulare në vend ka nisur një fushatë masive komunikimi ku tregohet logo “T”. Drejtori i Divizionit të Marketingut ka deklaruar në media se shumë shpejt në Shqipëri do të jetë i pranishëm brandi i Grupit Deutsche Telekom.

“Është brandi europian më i çmuar i telekomunikacionit në të gjithë botën. Duke qenë pjesë e kompanisë lider të telekomunikacionit në Europë për shërbimet e integruara, ne do të vendosim standarte në këtë treg me produkte dhe shërbime inovatore”, – është shprehur Henri Vandre. Pritet që brandi i ri t`i prezantohet publikut me datë 23 korrik.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0