Qyteti francez ben zgjedhje te forte, peme ne vend te reklamave ne rruge - Business Magazine Albania

Qyteti francez ben zgjedhje te forte, peme ne vend te reklamave ne rruge


Qyteti francez i Grenobles, kryeqyteti i vete-dizenjuar i Alpeve Franceze , do te ndaloje vendosjen e reklamave dhe do ti zevendesoje ato me peme. Te 326 reklamat perfshire 64 billborde do te hiqen vitin tjeter midis periudhes Janar-Prill ndersa kontrata me JCDecaux, kompanine numer 1 ne bote per reklamat ne ambjentet e jashtme, do te anullohet, sipas kryebashkiakut te qytetit.

“Bashkia ka bere zgjedhjen e clirimit te hapesires publike ne Grenoble nga reklamat me qellim zhvillimin e hapesirave per shprehje publike,” thane burime nga Eric Piolle, kryebashkiaku i Grenobles i cili i perket njekohesisht Partise se Gjelber Franceze.

“Rreth 50 peme te reja do te mbillen para pranveres ne vend te disa reklamave qe vihen re ne qytetin e 160,000 banoreve, ” tha zyra e Kryebashkiakut.

Grupe lokale kulturore dhe sociale do ti ofrohet vend i lire per vendet e mbetura per reklama, thote Lucille Lheureux zyrtarja lokale, pergjegjese per hapesirat publike por ato do te jene me te vogla dhe te reklamuara “jo vetem per shoferet por edhe per kembesoret.” Zj. Lheureux thote se ka pasur reklama ne qytet qe nga 1976 por tani “ato nuk i korerspondojne me pritshmerive te banoreve qe duan hapesira publike.”

Nje vendim i tille nga ana e Bashkise se qytetit erdhi ne nje moment kur kishte ardhur momenti i riperteritjes se kontrates me JCDecaux.

Kur Piolle konkurroi per postin e Kryebashkiakut te Grenobles, ai e beri nje premtim te tille per te zvogeluar hapesirat per reklama.

Ne faqen e saj, JCDecaux, e cila thote se drejton rreth 480,400 panele reklamuese neper bote, tha se Grenoble do te humbe rreth €600,000 (£475,000) ne vit ne te ardhura duke mos e rinovuar kontraten. Por zyra e Kryebashkiakut i pergjigjet duke thene se nga konkurrenca me reklamat online, te ardhurat nga reklamat e rruges do te binin me €150,000 ne vit nese kjo kontrata do te rinovohej.

Ka qene qyteti i Sao Paulos, Brazil, qe ne 2006 nxorri  nje ligj per ndalimin e vendosjes se reklamave neper rruge.

 (Marre nga The Telegraph)

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0