Qëllimet që vendosni për Vitin e Ri dështojnë. Provoni këtë metodë në vend të listës së objektivave - Business Magazine Albania

Qëllimet që vendosni për Vitin e Ri dështojnë. Provoni këtë metodë në vend të listës së objektivave

Me hulumtimet që tregojnë se 80% e njerëzve heqin dorë nga vendimet e tyre të Vitit të Ri deri në shkurt, është koha që zyrtarisht ta etiketojmë këtë ritual si një ushtrim KOT. Në vend që të humbni kohë për qëllimet dhe vendimet tuaja të 2023-ës, merrni parasysh të bëni të kundërtën.

Këtë vit krijoni një listë të gjërave që nuk duhet të bëni. Identifikoni çdo detyrë që ju humbet kohën si dhe takime që kanë vlerë të ulët në jetën tuaj të punës (dhe të ekipit tuaj) dhe angazhohuni t’i shmangni ato për 12 muajt e ardhshëm. Nëpërmjet procesit të kërkimit dhe shkrimit Pse e Thjeshta Fiton, kuptohet që liderët si Oprah dhe Warren Buffet e dinin tashmë: ka vlerë të madhe të thuash JO për kohën dhe shpërqendrimet në punë.

Meqenëse ndryshimi i sjelljes tingëllon më i lehtë se ç’është, rekomandohet të bëni kopje rezervë të disa hapave dhe të identifikoni shembuj se kur dhe si shpenzohet koha juaj në mënyrë joproduktive. Për të përcaktuar se çfarë duhet të shfaqet në listën tuaj të gjërave që nuk duhen bërë, përgjigjuni pyetjeve të mëposhtme në mënyrë objektive:

  • A është një person/skuadër tjetër që e kryen tashmë këtë detyrë dhe a mund ta marrin atë përsipër?
  • Nëse unë/ne duhet të dorëzojmë dy nga përgjegjësitë e mia/tona, çfarë duhet të japim dhe kujt? Çfarë po më pengon mua/ne ta bëjmë këtë sot?
  • Cila nga detyrat e mia/tona ditore mund të bëhet javore? Cilat detyra javore mund të kryhen çdo muaj?
  • Cilat hapa mund të eliminohen nga kjo detyrë?

Lexo edhe: 5 shprehje pasive-agresive që do t’i bëjnë njerëzit t’ju respektojnë më pak

Kur një organizatë në sektorin e shitjes me pakicë iu përgjigj këtyre gjashtë pyetjeve, u zbuluan përpjekje të dyfishta në fushat e takimeve, menaxhimit të projekteve dhe të dhënave të konsumatorëve. Nëse jeni në një rol udhëheqës, merrni parasysh caktimin e një forumi të stilit Demo-Day ku çdo ekip prezanton listat e tij të mos-bërjes. Në këto seanca, tepricat shpesh janë të lehta për t’u identifikuar dhe drejtuesit janë më të prirur për të thjeshtuar në vend.

Krijimi i një liste vjetore të mos-bërjes mund t’i ndihmojë ekipet tuaja të eliminojnë punën me vlerë të ulët, në mënyrë që të përqendroheni në arritjen e qëllimeve tuaja për 12 muajt e ardhshëm. Është një mënyrë e ndërgjegjshme për të hequr dorë nga detyrat joproduktive dhe për të krijuar hapësirë për vitin e ri. Dhe – alarmi i parashikimit – nëse qëndroni me listën tuaj të mos-bërjes përtej 31 janarit, do të zgjeroni ndërgjegjësimin tuaj për kohën dhe do të rrisni aftësinë tuaj për t’i rezistuar atyre./ Forbes 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0