Pse Gen Z po e refuzon vendin e zakonshëm të punës? - Business Magazine Albania

Pse Gen Z po e refuzon vendin e zakonshëm të punës?

Pse Gen Z po e refuzon vendin e zakonshëm të punës?

Një studim statistikor i vitit 2021 nga Statista e renditi Gen Z si brezin më sipërmarrës, një zbulim që i ka bërë ata të quhen Gjenerata Hustle. Të lindur midis mesit të viteve 1990 dhe fillimit të viteve 2010, Gen Z po hyn në moshën madhore me një mentalitet që i dallon ata nga paraardhësit e tyre.

Ky brez është përgjithësisht i njohur për natyrën e tij të teknologjisë, por një veçori tjetër që i dallon  është dëshira e tyre për autonomi. Kjo prirje po e lë mbrpa rrugën tradicionale të karrierës, pasi gjithnjë e më shumë të rinj po zgjedhin të hartojnë rrugën e tyre në vend që të ndjekin rrugën e një biznesi të është konsoliduar

Ngritja e Kulturës Hustle
Ndryshe nga gjeneratat e mëparshme që shpesh kërkonin stabilitet në punët tradicionale 9-me-5, Gen Z po përqafon një kulturë që i jep përparësi fleksibilitetit, kreativitetit dhe pavarësisë: tre karakteristika që mishërohen nga interneti dhe mediat sociale.

Për sipërmarrësit e Gen Z, sipërmarrja anon masivisht drejt aftësive të buta, aftësive në internet dhe aftësisë për të krijuar vlerë me kapitalin më të vogël financiar. Barriera e ulët e hyrjes dhe kostoja minimale e lidhur me fillimin e një media sociale ose një biznesi të bazuar në internet e bëjnë atë një rrugë tërheqëse për sipërmarrësit e rinj.

Nga shitja e veprave artizanale të bëra me dorë në Instagram, tek ofrimi i këshillave të personalizuara në TikTok e deri te krijimi i përmbajtjes tërheqëse, Gen Z po shfrytëzon fuqinë e këtyre platformave për t’i kthyer pasionet e tyre në sipërmarrje fitimprurëse. Natyra vizuale e këtyre platformave përputhet në mënyrë të përkryer me preferencën e GenZ për përmbajtje tërheqëse dhe të ndashme.

Jacob Levinrad, një influencër,  cili ndau pikëpamjet e tij se si Gen Z po ndryshon fytyrën e sipërmarrjes duke përdorur mediat sociale. “Përmbajtja është metamorfozuar nga një mjet për informacion dhe argëtim në një mjet të fuqishëm për markimin, marketingun dhe shitjet gjatë dekadës së fundit,” thotë ai. “Brezi i ri e ka përsosur artin e shitjes së përmbajtjes, shitjes me përmbajtje dhe shitjes në përmbajtje, dhe kjo shfrytëzon ndjekësit e mëdhenj që ofrojnë platformat e mediave sociale, duke i kthyer ato në një treg masiv dhe të larmishëm”.

Levinrad, si shumë nga bashkëmoshatarët e tij, ka arritur të fitojë sukses të jashtëzakonshëm nga mediat sociale dhe interneti, duke lënë shkollën e mesme në moshën 17 për të ndërtuar një biznes dropshipping dhe më pas duke ndërtuar një markë e-commerce, një agjenci reklamash dhe një e-commerce. -kompani mësimore, të cilat të gjitha kanë qenë shumë të suksesshme. Ai është vetëm 21 vjeç.

Lexo edhe:Nxënës, ndikues, blerës – Të gjithë e ushqejnë ekosistemin e marketingut

Pse Gen Z preferon të punojë për veten e tyre
Sipas një sondazhi të ri nga Instagram, një në tre GenZ thotë se “mënyra më e mirë për të arritur pasuri” është të punosh për veten e tyre. Përsëri, një raport i ri nga Samsung dhe Morning Consult tregon se 50% e GenZ nuk ëndërrojnë të gjejnë punën e përsosur duke punuar për dikë tjetër. Në vend të kësaj, më shumë të rinj po kërkojnë ekuilibër dhe përmbushje jashtë kufijve të 9-me-5, duke aspiruar të bëhen sipërmarrës ose të fillojnë bizneset e tyre.

Një aspekt kyç i qasjes Gen Z ndaj punës është dëshira për autonomi. Strukturat tradicionale të vendeve të punës, të karakterizuara nga hierarki të ngurtë dhe mungesë fleksibiliteti, shpesh dështojnë të apelojnë për individët e Gen Z. GenZ është rritur në një epokë digjitale me akses në informacion dhe perspektiva të ndryshme; ata vlerësojnë transparencën, gjithëpërfshirjen dhe punën e drejtuar nga qëllimi. Kompanitë që nuk përputhen me këto vlera rrezikojnë të humbasin interesin e talentit të Gen Z.

Për më tepër, preferenca për punën në distancë dhe oraret fleksibël është një faktor kryesor që kontribuon në rritjen e vetëpunësimit midis Gen Z. Modeli tradicional i zyrës 9-me-5 shihet si i vjetëruar, me shumë individë të rinj që vlerësojnë lirinë për të strukturuar punojnë në një mënyrë që i përshtatet stilit të jetesës dhe prioriteteve të tyre.

Disa tendenca në vendin e punës kontribuojnë në prirjen e GenZ drejt sipërmarrjes dhe vetëpunësimit: mungesa e diversitetit dhe përfshirjes, aranzhimet jofleksibile të punës, theksi i panevojshëm në hierarkinë e korporatës dhe mungesa e iniciativave të drejtuara nga qëllimi, ndër të tjera. Kompanitë që nuk i adresojnë këto çështje mund të luftojnë për të tërhequr punonjësit e Gen Z.

Interneti jo vetëm që ka transformuar mënyrën se si ne komunikojmë, por ka demokratizuar edhe sipërmarrjen. Gen Z po shfrytëzon potencialin e pakufishëm të bizneseve në internet, duke filluar nga dropshipping dhe marketingu i filialeve deri te zhvillimi i aplikacioneve dhe agjencitë e marketingut dixhital. Aftësia për të operuar nga distanca dhe për të hyrë në një bazë globale të klientëve ka nxitur rritjen e sipërmarrjes së bazuar në internet midis GenZ.

Ekonomia e koncerteve ka luajtur një rol të rëndësishëm në këtë ndryshim, duke u ofruar përkthyesve të pavarur dhe sipërmarrësve fleksibilitetin për të punuar në projekte të ndryshme dhe për të bashkëpunuar me klientët në mbarë botën. Kjo liri dhe aftësia për të balancuar punën dhe jetën personale janë faktorë vendimtarë që e largojnë Gen Z nga mjedisi konvencional i zyrës.

Gjenerata Hustle nuk është thjesht një emërtim; është një dëshmi e qëndrueshmërisë, krijimtarisë dhe vendosmërisë së një brezi që po ripërcakton kuptimin e suksesit në shekullin e 21-të.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0