Pse Elon Musk ka nevojë për MrBeast? - Business Magazine Albania

Pse Elon Musk ka nevojë për MrBeast?

Sa para saktësisht mund të fitoni duke postuar një video në X? Supozimi i vazhdueshëm ka qenë se X është një platformë e dobët për krijuesit e videove që nuk mund të konkurrojnë me YouTube dhe TikTok për sa i përket fitimit të parave. Pra, ka pasur shumë sukses në rezultatet e një testi të fundit nga MrBeast, i cili synonte të shihte nëse ai mund të fitonte para në platformën e Elon Musk.

Javën e kaluar, MrBeast, emri i vërtetë i të cilit është Jimmy Donaldson, postoi një video në platformën e Musk me qëllimin e qartë për të parë “sa të ardhura nga reklamat do të bënte një video në X”. Musk e kishte inkurajuar më parë MrBeast të postonte në X, dhe ai dërgoi një mesazh menjëherë pasi testi u krye. “Videoja e parë e MrBeast e postuar direkt në 𝕏!” ka shkruar Musk. Tani, një javë më vonë, Donaldson ka ndarë të dhëna se si performoi video e tij e parë: ajo fitoi rreth 260,000 dollarë në më shumë se 150 milionë shikime.

Në sipërfaqe, rezultatet duken premtuese. E njëjta video është shfaqur për katër muaj në YouTube, dhe ka vetëm 215 milionë shikime atje. Këto të ardhura krahasohen gjithashtu në mënyrë të favorshme me një video të fundit në YouTube për të cilën MrBeast ndau analitikë, ajo fitoi 167,000 dollarë gjatë një periudhe pesë-ditore me 99 milionë shikime. Pra, është të paktën e besueshme që X mund të mbajë ritmin me YouTube.

Por, Donaldson vuri shpejt në dukje se performanca e tij në X vjen me disa paralajmërime të vërteta. “Është pak fasadë,” shkroi ai. Së pari, ai ka avantazhin e të qenit MrBeast dhe ka pasur vëmendje më të madhe në këtë video duke qenë se ishte e para e tij në platformë. Reklamuesit blenë reklama për t’u shfaqur posaçërisht në videon e tij, duke i fituar atij një normë më të lartë. Presidenti i Shopify, Harley Finkelstein, u mburr menjëherë pas publikimit të videos se kompania e tij ishte “marka e parë tregtare që ishte partnere në pre-rollin e reklamave” për MrBeast.

Lexo edhe:Pse Youtube është i ngadaltë kohët e fundit dhe si të fitojmë para prej tij

Kjo sugjeron që një video tipike nga një krijues tjetër nuk do të fitojë aq shumë. “Reklamuesit panë vëmendjen që po merrte dhe blenë reklama në videon time (mendoj) dhe kështu të ardhurat e mia për shikim janë ndoshta më të larta se ato që do të ishin normalisht,” shkroi Donaldson.

Ka arsye të tjera për të menduar se videoja e testimit të MrBeast doli më mirë sesa një postim tipik. Raporte të shumta kanë treguar se X në heshtje po e shfaqte shumë shpesh videon e MrBeast për shikuesit, duke rritur artificialisht numrin e shikimeve. Musk e ka mohuar se kjo ka ndodhur, por ka prova të mjaftueshme për të sugjeruar se dikush po e vendoste postimin para më shumë syve sesa do të kishte arritur natyrshëm. E gjithë llogaria e MrBeast po merrte një rritje artificiale nga X,  që nga viti i kaluar.

Numri i shikimeve të X nuk duket të jetë gjithashtu një metrikë veçanërisht e besueshme e performancës. Musk nuk iu përgjigj një pyetjeje nga Donaldson se sa duhet të shikohet një video që ajo të llogaritet si shikim. YouTube është i shpejtë për të numëruar edhe riprodhimin si pamje, por përgjithësisht kuptohet se duhet të ketë të paktën një sasi shikueshmërie aktuale. Reklamat, për shembull, kërkojnë që të numërohen plot 30 sekonda të kohës së shikimit.

Sigurisht, MrBeast gjithmonë do të fitonte shumë më shumë para nga një video dhe do të kishte shikueshmëri shumë më të lartë se përdoruesi tipik. Por, të gjitha shenjat tregojnë për performancën e tij në X duke luftuar për të mbajtur ritmin me një nga performancat e tij më të dobëta në YouTube. Donaldson më parë i shkroi Musk: “Videot e mia kushtojnë miliona për t’u bërë dhe edhe nëse do të merrnin një miliard shikime në X, nuk do të financonin një pjesë të saj.”

Donaldson nuk tregoi një mënyrë apo tjetrën nëse ai do të vazhdojë të postojë video në X, por është shumë e qartë se Musk shpreson që ta bëjë këtë. Midis shumë, shumë shtyllave të reja të biznesit të Musk për X është transformimi i tij në një platformë të fuqishme krijimtarie dhe një rival të YouTube. Nëse ylli më i madh i YouTube nuk mendon se platforma e tij ia vlen , do të jetë e vështirë të bindësh dikë tjetër që të mendojë të kundërtën

theverge

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0