Prodhuesi tajvanez i çipave njofton investimin prej 100 miliardë dollarësh - Business Magazine Albania

Prodhuesi tajvanez i çipave njofton investimin prej 100 miliardë dollarësh

Prodhuesi tajvanez i çipave ‘Taiwan Semiconducter Manufacturing Corporate’ ka njoftuar planet për të investuar një shumë prej $ 100 miliardë dollarësh gjatë tre viteve të ardhshme për të rritur kapacitetin e tij. TMSC  është prodhuesi më i madh i kontratave- çip në botë  me klientë si Apple.

Kompania tashmë kishte nënshkruar një plan për të shpenzuar deri në 28 miliardë dollarë këtë vit për të zhvilluar dhe prodhuar mikro çipa të përparuar. Investimi kryesor vjen pas një mungese globale të çipave që ka goditur industrinë e makinave. Volkswagen, Honda, Toyota dhe General Motors të gjithëve u është dashur të zvogëlojnë prodhimin si rezultat i mungesës pasi  kompanitë e makinave anuluan porositë e tyre kur kërkesa ra, për shkak të pandemisë Covid-19 vitin e kaluar.

TSMC parashikon një rritje të vazhdueshme të kërkesës ndërsa pandemia Covid-19 përshpejton më tej dixhitalizimin. “Ne jemi duke hyrë në një periudhë teknologjie më të madhe  pasi megatrendet shumëvjeçare të 5G dhe informatika me performancë të lartë pritet të ushqejnë kërkesë të fortë për teknologjitë cip në vitet e ardhshme”, tha kompania.

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0