Post AllWeb 2017 - BOTA E MARKETINGUT DIXHITAL

Post AllWeb 2017 – BOTA E MARKETINGUT DIXHITAL


Tirana mirëpriti në datën 12 Tetor, sezonin e dytë të konferencës dedikuar marketingut dixhital, AllWeb.

#artificalintelligence #Marketing #Advertising #ContentMarketing #Internet #Creative #GoogleAnalytics #YouTube #Future #Telecommunications #InternetOfThings #Startups #Microsoft #videos #RaiffeisenBank #Team

Këto ishin fjalët kyçe të edicionit të dytë të AllWeb, që arriti të mblidhte së bashku më shumë se 250 pjesëmarrës në sallën Berlin të Tirana Business Park.

Folësit dhe pjesëmarrësit, nën drejtimin e Gerti Boshnjakut dhe Slavica Biljarska, u përfshinë në një atmosferë ndërvepruese dhe miqësore mes profesionistësh të sektorit marketing, agjenci reklamash, media online, biznese dixhitale si edhe startup-e të reja teknologjike.

Business Magazine pati kënaqësinë ta mbështeste këtë aktivitet si partner mediatik duke paraqitur online, në kohë reale momente nga eventi.

Prezantimet ishin dinamike, me ritëm të shpejtë, larmi tematikash dhe panele në të cilat u trajtua tranzicioni i medias në Shqipëri.

1. Heimo Hammer, z. Digital i Austrisë, themeluesi i Kraftwerk, një agjenci kreative dixhitale me shërbim të plotë, e hapi eventin me një mesazh se nuk është produkti primar, por identiteti. Siç e dimë, ne nuk shesim një produkt, por një filozofi të tërë, dhe kjo është konfirmuar nga dikush që ka 27 vjet përvojë në skuadra që kanë krijuar më shumë se 2000 fushata dhe më shumë se 2500 projekte digjitale për klientë si Red Bull, Coca Cola, Opel dhe Lufthansa.

“It’s not the product that counts, it’s the identity that counts. You are not selling a product, you are selling a story, a philosophy.”Heimo Hammer

“The creativity is not everything. You have to look at the data, you have to understand data, you have to work based on the data. Data drives the business.”Heimo Hammer

2. Anke den Ouden, Menaxhere e Përgjithshme e Microsoft për rajonin e EQL, vazhdoi duke thënë se nëse duam të kemi ndikim, duhet të kuptojmë udhëtimin e të gjithë konsumatorëve në procesin e vendimmarrjes. Është e rëndësishme të analizohen modelet e sjelljes, sepse të dhënat janë vendimtare në marketing.

“If you really influence a consumer, you need to understand their journey, the patterns, behaviour… it’s all about the data. You cannot do non data related marketing today.” – Anke den Ouden

“If you trust the employees and give them the freedom to do their work, they will do more than when they work 9 to 5.”  – Anke den Ouden

3. Peter Szanto tha se të dhënat nuk janë as të zgjuara as budallëqe, por ne i bëjmë ato të duken kështu dhe na inkurajoi që të përdorim edhe më shumë teknikat e marketingut dixhital. Sipas hulumtimit, 98% e njerëzve ndjehen të shqetësuar kur shohin një reklamë që ata nuk duan ta shohin. Nëse nuk doni të jeni të bezdishëm për syrin e njerëzve, njihuni me grupin që synoni, klientët tuaj ekzistues dhe potencialë, prezantoni veten dhe jepuni atyre një përvojë të personalizuar.

“The key is personalization. Give the customer what they want. Give the costumer what they want. Give the costumer what they want. Every customer wants something different.”Peter Szanto

“Data is not smart or stupid. We make it looks so.”Peter Szanto

4. Ketan Makwana – themelues i Entreprise Lab Ltd.

“Ne nuk jemi aty vetëm për të shitur, por për t’i dhënë konsumatorëve mundësinë për të kuptuar produktin tonë”, theksoi Kentan Makwana, Drejtor Ekzekutiv i Ndërmarrjeve Lab. Nëse ju do ta bëni këtë përmes mostrave falas ose periudhës së provës, kjo varet nga ju.

“Marketing is not about selling, it’s about creating relationships.”Ketan Makwana

“You dont sell – the conversion, the sales systems sell. You build relationships.”Ketan Makwana

5. Ivan Brezak Brkan, themelues dhe redaktor i Netokracija, foli për marketingun e përmbajtjes, arma më e fuqishme e marketingut dixhital. Investimi në përmbajtje ka kuptim, dhe këtë ai e shpjegoi përmes shembujve të Coolinarika dhe Buildingbody, platforma online, qëllimi i të cilave është të ofrojë një përmbajtje që informon, edukon dhe pastaj, në fund të fundit, shet.

“Investoni në gjëra të reja, është koha për VR dhe AR”, kjo ishte këshilla e tij.

“I dont want you marketeers to be marketeers. I want you to be entrepreneurs.Ivan Brezak Brkan

“If you dont connect with the emotional pain, and then explain the possibilities to fix it, people won’t believe you.” Ivan Brezak Brkan

6. Enkeleid Zotaj, drejtor i IT në Raiffeisen Bank, një lider në teknologji me më shumë se 15 vjet përvojë, na tha se dixhitalja nuk është një zgjidhje, por një mjet për të krijuar gjënë më të rëndësishme: përvojën e konsumatorit.

“The digital is not a solution, it’s a tool. In the end, what we are left with is the costumer experience.”Enkelejd Zotaj

“Everyone in a team, be it marketing, it, hr, whatever… should obsess with costumer experience.” Enkelejd Zotaj

Paneli i Tranzicionit të Medias në Shqipëri

Mbas prezantimit të të gjithë folësve të mësipërm, u zhvillua një panel diskutimi për tranzicionin e medias në Shqipëri, si ka ndryshuar media dhe çfarë duhet bërë për t’u zhvilluar dhe përmirësuar më tej në të ardhmen, e drejtuar nga Gerti Boshnjaku.

Pjesëmarrës në panel ishin Edi Oga (Media Advisor), Arber Çepani (TVSH), Ervin Goci (Universiteti i Tiranës) dhe Xhulio Mitre (ikub.al).

7. Nathan Ott, bashkë-themelues i Indeksit GC, na mësoi rreth transformimit dixhital dhe lidershipit dhe si të zhvillojmë strategji për kalimin nga sfera analoge në atë dixhitale të biznesit.

“A lot of the things we do in digital marketing are a means to an end. But no one really talks about the end.”Nathan Ott

8. Darko Buldioski është themelues i agjensisë së marketingut dixhital dhe komunikimit NewMediaMK si edhe drejtor i programit të Konferencës ALLWEB. Edhe këtë here ai erdhi si folës në Konferencën e Marketingut Dixhital.

“Bëni një video që ju vet do ta shikoni,” kjo ishte fraza që theksonte gjatë prezantimit Darko Buldioski, nga New Media MK dhe Drejtor i Programit të konferencës.

Këtë herë, përmbajtja e videos ishte në fokus. Formati video është një nga trendet më të fundit, veçanërisht në rrjetet sociale dhe sekreti i krijimit të videos virale është të krijojmë një përmbajtje që ne vetë do ta shohim dhe do të na pëlqejë. Dhe videot e gjata janë kryesisht ato më efektivet.

“Today’s marketing is all about videos.”Darko Buldioski

“Remember the last time you watched a video online. Next time you make a video, make a video that you would watch.”Darko Buldioski

9. Robert Petković, nga Bruketa & Žinić & Grey, prezantoi fuqinë e Google Analytics për matjen e progresit në mënyrë që të jemi të suksesshëm në planifikimin e shitjeve, përshtatjen e përmbajtjeve, etj. Numri i seancave dhe përdoruesve, kohëzgjatja mesatare e periudhës, bounce rate dhe përqindja e numrit të ri të seancave janë vetëm fillimi dhe baza, por kjo nuk është aspak e mjaftueshme për një analizë gjithëpërfshirëse të performancës. Është e nevojshme të vëzhgohen, të analizohen dhe të kuptohen marrëdhëniet shkak-pasojë në mënyrë që të jeni lider në fushën e marketingut.

“There’s no digital marketing. It’s just marketing. These are different channels, the message is the same.”Robert Petkovic

“Every website should have its goal. Not just the company’s purpose, but their and the costumers’ goals.”Robert Petkovic

10. Folësi i fundit, Paul Papadimitriou, kishte një fjalim shumë  interesant dhe frymëzoi mbi 250 tregtarë dhe sipërmarrës, pjesëmarrës në konferencë, që të guxonin të rrezikonin dhe të krijonin magji, sepse “njerëzve nuk ju intereson se si bëhet diçka, por duan të shohin magjinë në produktin ose shërbimin tuaj.”

“The reason people want to become entrepreneurs is not money. Of course they want money. But more than that they want full control over what they do.” Paul Papadimitriou

“Use the technology only when you know what to do with it, not the other way around.” Paul Papadimitriou

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0