Pistoleta e agjentit të parë 007 del në ankand për shumën marramendëse - Business Magazine Albania

Pistoleta e agjentit të parë 007 del në ankand për shumën marramendëse

Poza e Sean Connery me pistoletë në dorë, mbështetur mbi gjoks, në 007-licencë për të vrarë, është bërë një ikonë e historisë së kinemasë. Tani, fansat e serisë, kanë mundësinë të kenë në dorë të famshmen Walther PP.

Më 3 dhjetor në fakt, pistoleta do të dalë në ankand në Los Angeles, me një çmim fillestar prej 150 – 200 mijë dollarëve. Sean Connery, i ndarë së fundmi nga jeta në moshën 90 vjeç, e përdori pistoletën në filmin e 1962, që inauguroi edhe sagën me shumë fat të agjentit sekret britanik. Në filmin e atëhershëm, shefat e shërbimit sekret britanik, e urdhërojnë Bondin të braktisë pistoletën e tij të vjetër Berreta, që nuk funksiononte edhe aq mirë, për ta zëvendësuar me Walther, që godet fuqishëm.

Versionet e Walther do të mbeten arma e zjarrit karakteristike e 007 për rreth 25 filma. Pistoleta e Bondit në fakt do të jetë vetëm një nga rreth 600 artikujt që do të dalin në ankandin që i dedikohet ikonave dhe idhujve të Hollivudit. Ankandi do të mbahet në Beverly Hillsh dhe online më 3 dhjetor dhe të tjerë artikuj do të jenë kaska e pilotit e mbajtur nga Tom Cruise në ‘Top Gun’ dhe një xhaketë lëkure e veshur nga Arnold Schwarzenegger në “Terminator 2”.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0