Pesë pyetje për makinat elektrike që marrin përgjigje - Business Magazine Albania

Pesë pyetje për makinat elektrike që marrin përgjigje

Në Angli, në më pak se tetë vjet, qeveria planifikon të ndalojë shitjen e të gjitha makinave dhe furgonëve të rinj me benzinë ​​dhe naftë dhe si pjesë e këtij transformimi premton të zgjerojë rrjetin e pikave publike të karikimit për makinat elektrike në 300,000 të tilla.

Mbretëria e Bashkuar kërkon të përmbushë objektivin e saj për zero emetime karboni në vitin 2050, prandaj automjetet elektrike së shpejti do të bëhen opsioni më i zakonshëm për këdo që dëshiron të blejë një makinë krejt të re.

Midis 35 milionë makinave që qarkullojnë në rrugët e Mbretërisë së Bashkuar, vetëm 1.3% ishin EV në 2020, Kjo shifër ka filluar të rritet, por blerësit e mundshëm kanë ende shumë rezerva. Show Big Green Money i BBC Radio 5, u kërkoi dëgjuesve të dërgonin pyetjet e tyre. Këtu janë pesë më të mirat e tyre:

Pse makinat elektrike janë kaq të shtrenjta?

Makinat elektrike zakonisht kushtojnë mijëra paund më shumë se ato me benzinë ​​ose naftë. Kjo për shkak se bateritë EV janë të shtrenjta për t’u bërë dhe nevojitet një nivel i lartë investimi për të transformuar linjat ekzistuese të prodhimit të fabrikës për të prodhuar teknologjinë e re.

Lexo edhe: Starbucks dëshiron të bëhet stacioni i karburantit i së ardhmes për makinat elektrike

Megjithatë, kostot pritet të ulen në të ardhmen e afërt: SMMT parashikon se makinat me motor elektrik dhe me djegie të brendshme duhet të kushtojnë afërsisht njësoj “deri në fund të kësaj dekade”.

Ndërkohë, ekspertët thonë se duhet të keni parasysh edhe shpenzimet totale gjatë jetës së makinës.

Kostoja e energjisë elektrike të përdorur për të fuqizuar EV-në tuaj është rritur ndjeshëm kohët e fundit dhe do të ndryshojë sipas tarifës së shtëpisë tuaj, por është ende më e lirë se benzina ose naftë për milje.

A ka karikues publikë të mjaftueshëm për të gjithë drejtuesit e makinave elektrike që do të kenë nevojë?

Aktualisht, në Angli ka rreth 30,000 pika publike karikimi, nga të cilat dy të tretat janë karikues “të shpejtë”, sipas Zap Map. Qeveria njoftoi planet për ta rritur këtë dhjetëfish, pra, në 300,000 deri në vitin 2030.

Korrikun e kaluar, Autoriteti i Konkurrencës dhe i Tregjeve ngriti shqetësimet se vendosja e tarifave në rrugë ka qenë “e ngadaltë” dhe i bëri thirrje qeverisë të ngrejë një strategji kombëtare për të përmirësuar infrastrukturën përpara afatit 2030.

Po në lidhje me ‘ankthin e distancës’ – sa larg mund të udhëtojë një EV plotësisht e ngarkuar?

Distanca që mund të kalojë një makinë me një karikim të vetëm të baterisë njihet si distanca dhe ndryshon midis modeleve.

Peter Rolton, Kryetar Ekzekutiv në Britishvolt, i cili po ndërton një fabrikë të baterive për makina elektrike në Northumberland, thotë se teknologjia për të rritur distancën është duke u përmirësuar.

“Një [makinë] hatchback aktualisht kryen rreth 200-250 milje distancë.” Deri në fund të dekadës, ai thotë se bateritë më të mira do ta shtyjnë atë distancë me shumë milje.

EV-të ushqehen me bateri litium-jon dhe kërkimet po vazhdojnë për të përmirësuar gamën e tyre. Ndryshuesi i lojës do të jetë nëse prodhuesit mund të komercializojnë fazën tjetër të teknologjisë – të njohur si bateritë në gjendje të ngurtë. Këto bateri do të jenë më të lehta dhe do të karikohen shumë më shpejt se homologët e tyre litium-jon.

Po sikur të mos jem në gjendje të karikoj në shtëpi?

Shumica e familjeve në Mbretërinë e Bashkuar, rreth 18 milionë (65%), ose kanë ose mund të ofrojnë parkim jashtë rrugës për të paktën një automjet. Megjithatë, sipas Autoritetit të Konkurrencës dhe Tregjeve janë mbi tetë milionë familje pa akses.

Lexo edhe: Çmimet e karikimit të makinave elektrike ‘duhet të jenë të drejta’

Ka alternativa të tjera, thotë Melanie Shufflebotham nga Zap Map. “Autoritetet lokale kanë filluar të instalojnë karikues në rrugë, Mund të gjendet pikë karikimi pranë një supermarketi

Megjithatë, njerëzit që mbështeten te karikuesit publikë përballen me kosto më të larta për të ndezur EV-në e tyre sesa ata që mund të karikojnë në shtëpi, me çmime që ndryshojnë në varësi të cilës kompani zotëron pikën e karikimit.

A do të kemi të gjithë makina elektrike në të ardhmen?

Ndoshta jo. Paul Wilcox i Vauxhall thotë se “ndryshimet sizmike po vijnë”. Ai pret të shohë “një rritje të madhe në gjëra të tilla si modelet e abonimit”, ku klientët paguajnë çdo muaj për të përdorur një makinë me kosto të tjera si sigurimi dhe mirëmbajtja e përfshirë.

Një zonë tjetër që pritet të rritet është ajo që njihet si ‘pronësia e pjesshme’, ose klubet e ndarjes së makinave. Melanie Shufflebotham thotë se ndarja e makinave mund të rritet në popullaritet, derisa makinat pa shofer të bëhen përfundimisht realitet.

“Imagjinoni, sikur do të thërrisnit një Uber tani, do të keni një aplikacion për të thirrur një makinë autonome për t’ju çuar atje ku dëshironi të shkoni. Në terma më të afërt mendoj se ndarja e makinave është një zgjidhje vërtet e rëndësishme.”

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0