Përpara se të bëhej heroine olimpike, ajo hasi këtë pengesë në korporatat Amerikane - Business Magazine Albania

Përpara se të bëhej heroine olimpike, ajo hasi këtë pengesë në korporatat Amerikane

Para se të ishte një nga njerëzit më me ndikim të Revistës Time, shitësja më e mirë e New York Times, një kukull Barbie dhe një Olimpiste, Ibtihaj Muhamed ishte një prej shumë millenians që hyri në një treg  të keq të punës.

-“Unë u diplomova në mes të një recesioni. Kjo ndodhi në vitin 2007 dhe ishte e vështirë për shumë njerëz të gjenin punë”,- tha ajo për Linkedin News.

Muhamedi ka të drejtë, natyrisht. Muaj pasi ajo u diplomua nga Universiteti Duke, në marrëdhënie ndërkombëtare dhe studime afrikane, SHBA hyri jo vetëm në recesion, por në rënien ekonomike “më të thellë” që nga fundi i Luftës së Dytë Botërore.

Sikur Recesioni i Madh të mos mjaftonte, Muhamedi dyshoi se një pengesë tjetër i kishte dalë në rrugën e saj.

-“Përvoja ime në intervistim në korporatën e America shpesh u ndesh me kthime mbrapa dhe të kesh mbiemrin Muhamed, mendoj, pas 9-11, është padyshim një vështirësi”,- tha ajo. “Ka shumë pengesa me të cilat përballeni në luftën kundër këtyre stereotipave shpesh negativë që njerëzit kanë për njerëzit që duken si unë, të cilët ndajnë të njëjtin besim.”

Dyshimi i saj shumë shpejt gjeti prova mbështetëse.

Lexoni: Endri Dibra, themeluesi i Arbrea Labs që po sjell inovacion në operacionet estetike

Për të ndihmuar veten në marrjen e më shumë intervistave për punë, ajo ndaloi së përdoruri mbiemrin e saj në rezymenë e saj. Ndryshimi “funksionoi”, tha ajo, por gjithashtu prodhoi një moment nga i cili u ndje e turpëruar.

-“Unë mendoj se ai ishte një moment dobësie në jetën time, të vendosja të mos përdorja mbiemrin tim, në rezymenë time, sepse pata përvojën fatkeqe, duke marrë më shumë intervista duke përdorur emrin tim të mesëm dhe jo mbiemrin tim. ”

Kërkimet sugjerojnë se Muhamedi është larg nga të qenit e vetmja që ka pasur një përvojë të ngjashme. Një studim dy-vjeçar nga Universiteti i Torontos në 2016 zbuloi se aplikantët aziatikë dhe afrikano-amerkanë që ndryshuan emrat e tyre në rezyme për të fshehur racën e tyre kishin dy herë më shumë mundësi për të marrë thirrje për intervista pune.

Ajo që ndodh pas marrjes së këtyre intervistave, sidoqoftë, nuk i solli shumë kënaqësi Muhamedit.

-“Ata njerëz që nuk po më ofronin intervista në kompani, nuk donin që dikush me mbiemrin Muhamed të punonte në kompaninë e tyre. Kur mbërrita, kisha një hixhab, kështu që nuk mu ofrua punë. Kjo është e vështirë për ta perceptuar, por unë mendoj se ato janë një nga realitetet e ashpra të të qenit e zezë në Amerikë dhe të qenit mysliman në Amerikë dhe të kuptosh që racizmi sistemik ekziston. ”

Një ikonë olimpike

Gjatë gjysmë dekadës së kaluar, ylli i Muhamedit është rritur në mënyrë dramatike.

Në vitin 2016, vendasja nga New Jersey u bë gruaja e parë muslimane, amerikane që garoi me hixhab në Lojërat Olimpike Verore, ku ajo fitoi një medalje bronzi. Që atëherë, pikat kryesore të saj më të mëdha në karrierë janë rrotulluar rreth krenarisë.

Në vitin 2017, ajo ishte në qendër të një fushate reklamash Nike, duke promovuar linjën e parë “pro hixhabit” të markës. Libri i fëmijëve të saj, The Proudest Blue, një nga shitësit më të mirë të New York Times, tregon historinë e ditës së parë të një vajze të re në shkollë me hixhab. Në vitin 2019, ajo u emërua në mesin e “Fashion 50” të Sports Illustrated, një tipar i cili vuri në pah linjën e Muhamedit, Louella, e përshkruar si një ofruese e veshjeve modeste për gratë. Dhe së fundmi, ajo krijoi një seri video që nxjerr në pah përvojat e atleteve muslimane.

Rruga për në të gjitha këto momente, momentet që e bënë atë një ikonë, u shtrua nga ai kërkim i pasuksesshëm i punës gjatë gjithë atyre viteve më parë.

-“Unë mendoj se ajo përvojë në diplomimin gjatë një recesioni, të qenit një grua që mban postin e hixhabit 9-11, dhe gjithashtu duke qenë e zezë në Amerikë, mendoj se kjo më shtyu drejt sportit. E dini, unë fillova përsëri stërvitjen.”

Linkedin

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0