Pazaret per Krishtlindje nuk mbarojne kurre - Business Magazine Albania

Pazaret per Krishtlindje nuk mbarojne kurre


LONDER – E marta e kaluar, me saktesisht koha e drekes, pritej te ishte ora me e ngarkuar me pazare ne Britanine e Madhe. Nje dite perpara fillimit te Krishtlindjeve, pritej qe njerezit te benin blerje te ‘cmendura.’

Por ajo qe u vu re ishte se shume konsumatore u pergatiten per te bere blerje online me qellim qe te kapnin oferta te leverdisshme.

Kompania tha se mbajtesit e kartave te tyre, te marre te gjithe se bashku, do te shpenzonin 1 milion paund ne minute gjate ‘ores se arte’ diten e marte. Nje shume prej 1.3 miliarde paund, e llogaritur per tu shpenzuar me 23 dhjetor, e vendos kete date te paren midis shume diteve te tjera te festave si pershembull te Premten e Zeze. Per javen perpara Krishtlindjeve, Visa parashikon qe numri i transaksioneve do te jete 7 perqind me shume se e njejta periudhe vitin e kaluar.

Pragu i Krishtlindjeve duket se do te pesoje vec nje pushim te shkurter perpara se bleresit te pergatisin vetemn per nje hop tjeter, kesaj here online.

Kompania e kartave te kreditit, raportoi se ne Diten e Krishtlindjeve, pothuajse te gjithe shitesit t me pakice (99 perqind) presin qe trafiku i blerjeve te rritet ndersa bleresit kerkojne  oferta speciale. Thuhet se koha pik e blerjeve do te jete midis ores 20:00-22:00.
“Cdo vit, te blesh online Diten e Krishtlindjeve eshte tani nje pjese normale e pushimeve te konsumatoreve britanike,” thote Dominic Trigg, drejtor per Europen per adtech business Rocket Fuel.
Ai ve ne dukje se shpenzimet ne diten e Krishtlindjeve jane parashikuar te rriten me 36% krahasuar me 2013, duke raportuar nje shifer totale prej £636milion.

“Eshte e qarte se ekziston nje mundesi e vertete per reklamuesit online qe te arrijne nje audience aktive,” tha Trigg.  Sipas tij, eshte nje dite qe te gjithe shitesit me pakice mund te shtojne perpjekjet e tyre per te krijuar volume te medha shitjes nepermjet strategjive te mencura per reklamim online.

Ato kane, sipas tij, “nje avantazh te paprecendente per tja kaluar cmendurise se pazareve te periudhes se pas Krishtlindjeve.”

Burimi: Marre nga Warc. 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0