Pas 84 vjetësh aktivitet, shitet kompania lider në prodhimin e kamerave

Olympus, dikur një prej markave më të njohura të kamerave, do të shesë biznesin pas 84 vitesh. Firma tha se pavarësisht përpjekjeve të saj më të mira, tregu i kamerave dixhitale nuk ishte më fitimprurës. Mbërritja e smartfonëve, të cilët kanë pakësuar kërkesat për kamera, ishte një prej faktorëve kryesorë sipas firmës. Kompania ka regjistruar vetëm humbje në tre vitet e fundit.

Kompania Japoneze ndërtoi kamerën e saj të parë në 1936 pas disa vitesh prodhim mikroskopësh. Olympus vijoi të ndërtonte kamera për gjatë dekadave duke u bërë një prej liderëve të tregut. Vitet 1970 ishin pika e lartë e kompanisë ku kamerat reklamoheshin nga njerëz të famshëm. Tregu i kamerave ra në mënyrë dramatike – me 84% midis 2010 dhe 2018 .

Në 2011 kompania u përball me një skandal madhor financiare ku përfshiheshin disa drejtues të vjetër. Olympus po kërkon të bëjë një marrëveshje për të shitur një pjesë të biznesit në mënyrë që marka e saj si lentet Zuiko të përdoren nga produktet e një firma tjetër. Kompania asnjëherë nuk ndaloi së prodhuarit mikroskopët dhe e vuri teknologjinë e saj optike në shërbim të pajisjeve shkencore dhe mjekësore siç janë endoskopët.

BBC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0