Pa maska dhe pa distancim, koncert-eksperimental në Liverpul me 5 mijë persona - Business Magazine Albania

Pa maska dhe pa distancim, koncert-eksperimental në Liverpul me 5 mijë persona

koncert-eksperimental

Pa distancime shoqërore ose maska, por me teste negative para dhe pas shfaqjes. Kështu, rreth 5 mijë njerëz do të jenë në gjendje të marrin pjesë në një koncert nga banda muzikore Blossoms në Sefton Park (i cili mund të presë 7,500 kur funksionon plotësisht), në Liverpul, më 2 maj.

Ky është eksperiment i planit të qeverisë britanike për të dalë nga pandemia. Sipas raporteve nga Departamenti për Dixhitalizimin, Kulturën, Median dhe Sportin, spektatorët do të duhet t’i nënshtrohen një testi të shpejtë, i cili tregon rezultatin në 30 minuta, në një qendër të vendosur në vend para hyrjes.

Pjesëmarrësve, gjithashtu do t’iu kërkohet të bëjnë një test pas koncertit dhe të japin detajet e kontaktit në Sistemin Kombëtar të Shëndetit (NHS) për të siguruar që ata mund të kontaktohen në rast të rezultateve pozitive të testit.

“Një hap më afër një sezoni veror me ngjarje të drejtpërdrejta”, tha sekretari i Kulturës, Oliver Dowden. Shpresa është se “nuk do të vonojë shumë që koncertet të kthehen përgjithmonë”.

Sekretari i Shëndetësisë, Matt Hancock, tha se rezultatet e koncertit “do të na ndihmojnë të sigurojmë që ngjarjet e mëdha në të ardhmen mund të ndodhin në mënyrë të sigurt”.

Mes ngjarjeve eksperimentale të planifikuara nga ekzekutivi britanik, janë gjysmë-finalet e FA Cup (Kupa Kombëtare e Futbollit Anglez) midis Leicester City dhe Southampton në “Wembley Stadium” në Londër, ku 4 mijë tifozëve do t’iu lejohet hyrja.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0