OSHEE me bilanc pozitiv pas shumë vitesh - Business Magazine Albania

OSHEE me bilanc pozitiv pas shumë vitesh


Operatori i Shpërndarjes së Energjisë Elektrike raportoi se për herë të parë pas shumë vitesh regjistroi një bilanc pozitiv. Përmes një njoftimi zyrtar OSHEE bën të ditur se gjatë vitit të kaluar regjistroi 14.9 miliardë lekë ose mbi 120 milionë dollarë fitime.

Sipas kompanisë ky është viti i dytë që treguesit financiar shënojnë përmirësim të ndjeshëm. Në 2013-ën, OSHEE regjistroi 27 miliardë lekë humbje ndërsa në 2014, humbjet ranë në 4.5 miliardë lekë.

Sipas OSHEE përmirësimi i bilancit është rezultat i uljes së humbjeve në rrjet dhe rritjes së arkëtimeve nga energjia e faturuar. Kompania arkëtoi 65,7 miliard lekë vitin e kaluar me një rritje prej rreth 33 për qind krahasuar me 2014-ën. Nga ana tjetër humbjet e energjisë në rrjet ranë nga 37.8 për qind që ishin në 31.3.

Përmirësimi i treguesve dhe shëndoshja e bilancit, sipas kompanisë i kanë bërë asaj të mundur që vitin e kaluar të financojë 7.5 miliardë lekë investime me fondet e veta ndërsa këtë vit shifra pritet të arrijë në 12 miliardë lekë.

 

/Top-Channel/

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0