Organizatat “fact cheking” në botë akuzojnë Youtube si faktor kryesor në përhapjen e dezinformimit online - Business Magazine Albania

Organizatat “fact cheking” në botë akuzojnë Youtube si faktor kryesor në përhapjen e dezinformimit online

Organizatat e “fact-checking” në mbarë botën thonë se YouTube nuk po bën aq sa duhet për të parandaluar përhapjen e dezinformacionit në platformë.

Rreth 80 grupe kanë nënshkruar një letër të përbashkët drejtuar shefes ekzekutive të platformës në pronësi të Google, Susan Wojcicki.

Letra thotë se Youtube është “një nga kanalet kryesore të dezinformimit në internet në mbarë botën”.

Organizatat duan që YouTube të ndërmarrë masa më të forta kundër videove që përhapin informacion kundër vaksinave dhe dezinformatave gjatë fushatave zgjedhore.

Çfarë thotë letra?

Në letrën e hapur thuhet se “shumë njerëz kanë humbur të dashurit për shkak të dezinformatave”. Akuzat vazhdojnë duke thënë se YouTube nuk bën përpjekjet e mjaftueshme për të adresuar problemin, duke thënë se “po lejon që platforma të armatohet nga aktorë të paskrupullt për të manipuluar dhe shfrytëzuar të tjerët”.

Problemi bëhet më i ndërlikuar kur përmbajtja e rreme nuk është në anglisht, ose e ka origjinën nga vendet në zhvillim. Letra liston shembuj në mbarë botën që kanë potencialin të shkaktojnë dëme në jetën reale.

  • Grupet e “fact checking” kanë bërë thirrje për:
  • Angazhim për një transparencë kuptimplote në lidhje me dezinformimin në platformë
  • Më shumë kontekst dhe zhvlerësim sesa thjesht fshirje të videove
  • Masa kundër shkeljeve të përsëritura
  • Përpjekje e shtuar për të trajtuar dezinformimin në gjuhë të tjera përveç anglishtes

Lexo edhe: YouTube bllokon të gjitha videot me përmbajtje anti-vaksinë

YouTube duhet gjithashtu të rregullojë algoritmet e tij të rekomandimit për tu siguruar që “nuk promovon në mënyrë aktive dezinformimin tek përdoruesit e tij, ose nuk rekomandon përmbajtje që vijnë nga kanale jo të besueshme” thuhet në letër.

Zëdhënësja e YouTube Elena Hernandez tha për Guardian se kompania tashmë po investon në mënyra “për të lidhur njerëzit me përmbajtje autoritative, për të zvogëluar përhapjen e dezinformatave dhe për të fshirë videot dhunuese”.

bbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0