Të gjithë kanë qenë duke folur kohët e fundit për ‘‘magjinë’’ e re të ChatGPT, Studio Ghibli, gjenerimin e imazheve që rrëmbyen në mënyrë të menjëhershme një entuziazëm që se ka ndërmend të përfundojë.
Një përdorues i X, Tibor Blaho, ka vërejtur një kod që thotë image_gen_watermark_for_free, i cili sugjeron se ky funksion do të nisë të aplikojë vendosjen e logos në fotografi, vetëm në imazhet e gjeneruara nga përdoruesit pa pagesë, duke u dhënë atyre një motiv tjetër për të përmirësuar në një abonim të paguar.
Lexo gjithashtu: Paga minimale 500 euro/ Ekspertja Radonshiqi: Shpresë për krahun e punës, por rrezik për bizneset
Kjo nuk është hera e parë që OpenAI ka provuar idenë e personalizimit. Raportet vitin e kaluar zbuluan se kompania kishte zhvilluar një mjet për të vendosur logo në tekstin e gjeneruar nga AI, por si përfundim nuk e ka nxjerrë atë në përdorim.
Logimi mund të ndihmojnë në mbajtjen e etikës, por mund të dëmtojnë përdoruesit.
Kjo vendimmarrje ishte kritikuar nga shumë, pasi duket se ka vendosur fitimet para sjelljes përgjegjëse, vendosja e logos do të ndihmonte për të parandaluar që përmbajtja e gjeneruar nga AI të shfaqej në vende ku nuk duhet, por nëse njerëzit nuk mund ta përdorin produktin lirisht, ata mund të humbasin interesin për të.
Nga ana tjetër, logimi i imazheve të gjeneruara nga përdoruesit pa pagesë mund të ketë një ndikim pozitiv në fitime, nëse trajtohet si duhet. Nuk dihet ende nëse ky funksion do të realizohet, por përdoruesit mund të kenë shumë për të thënë nëse ndodh.
Lexo gjithashtu: Shkrihet AKU, ja çfarë pritet të ndodhë me punonjësit
E rëndësishme është se si do të dukeshin këto logo
Ky lloj koncepti sugjeron që të vendosen tekste ose logo mbi imazhin, por ndoshta nuk do të jetë kështu. Sistemi i këtij personalizimi të Google për imazhet e AI, nuk është i dukshëm për njerëzit. Ai modifikon një numër të vogël pikselësh për të krijuar një model që mund të gjendet nga mjetet e detektimit.
Kjo lloj qasjeje është e dobishme në shumë aspekte, nuk prish imazhin për shikuesit njerëzorë dhe gjithashtu është më e vështirë për t’u hequ, me prerje apo rregullime në Potoshop.
Një të ashtuquajturën ‘‘botë’’ të re tashmë, risitë janë të shumta dhe shpeshta, e vetmja rrugë e mbetur, është përshtatja me to.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.