OpenAI në një bashkëpunim të ri me Vogue! - Business Magazine Albania

OpenAI në një bashkëpunim të ri me Vogue!

OpenAI në një bashkëpunim të ri me Vogue!

OpenAI dhe gjiganti global i revistave Condé Nast kanë njoftuar një partneritet që do t’i lejojë ChatGPT dhe motorit të saj të kërkimit, SearchGPT, të shfaqin përmbajtje nga Vogue, The New Yorker, GQ dhe publikime të tjera të njohura. Marrëveshja shumëvjeçare është marrëveshja më e fundit e këtij lloji që OpenAI ka arritur me firma të mëdha mediatike.

Përmbajtja e prodhuar nga organizatat mediatike është shumë e kërkuar nga kompanitë e teknologjisë që e përdorin atë për të trajnuar modelet e tyre të inteligjencës artificiale (AI). Disa firma mediatike, përfshirë The New York Times dhe Chicago Tribune, kanë kundërshtuar këtë dhe kanë ndërmarrë veprime ligjore për të mbrojtur përmbajtjen e tyre. OpenAI dhe Condé Nast nuk zbuluan kushtet financiare të marrëveshjes.

“Ne jemi të përkushtuar për të punuar me Condé Nast dhe botuesit e tjerë të lajmeve për të siguruar që, ndërsa AI luan një rol më të madh në zbulimin dhe shpërndarjen e lajmeve, ajo ruan saktësinë, integritetin dhe respektin për raportimin cilësor,” tha Brad Lightcap, drejtori operativ i OpenAI.

Lexo edhe:30 vjet nga “The Lion King”: Një rrugëtim personal nëpër Art dhe Dizajn

Organizatat e lajmeve kanë parë që modelet e tyre të biznesit të sfidohen nga rritja e mediave sociale dhe platformave të tjera dixhitale.

“Partneriteti ynë me OpenAI fillon të kompensojë disa nga të ardhurat, duke na lejuar të vazhdojmë të mbrojmë dhe investojmë në gazetarinë tonë dhe përpjekjet krijuese,” tha Roger Lynch, drejtori ekzekutiv i Condé Nast.

OpenAI nisi motorin e saj të kërkimit të fuqizuar nga AI, SearchGPT, muajin e kaluar. Në një deklaratë të asaj kohe, kompania tha se po mbledh reagime dhe njohuri nga partnerët e saj në industrinë e lajmeve për të zhvilluar platformën e re. Të tjerë që kanë bashkëpunuar me firmën AI përfshijnë Time Magazine, Financial Times dhe Associated Press. Teknologjia e chatbot-ëve të AI shihet nga shumë analistë si një pjesë kyçe e motorëve të kërkimit në të ardhmen. Gjiganti i motorëve të kërkimit, Google, gjithashtu ka qenë në garë për të shtuar mjete të fuqizuara nga AI në produktet e saj. Ndërsa kompani të tjera të AI po ndjekin produkte kërkimi, Google mbetet larg lojtari dominues, duke pretenduar më shumë se 90% të tregut global. Ndryshimet në mënyrën se si motorët e kërkimit i përgjigjen pyetjeve – duke ofruar paragrafë bisedorë në vend që t’i drejtojnë përdoruesit te lidhjet – kanë ngritur gjithashtu alarmin midis firmave mediatike, shumë prej të cilave mbështeten te trafiku i kërkimit për audiencë dhe të ardhura.

Vitin e kaluar, BBC tha se po ndërmerrte hapa për të parandaluar që përmbajtja në faqet e saj të internetit të përdorej nga OpenAI dhe firma të tjera pa leje. Postimi në blog gjithashtu tha se BBC do të eksploronte mundësitë e ofruara nga AI gjeneruese “për të ofruar më shumë vlerë për audiencat tona dhe për shoqërinë.”

bbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0