OpenAI në një bashkëpunim të ri me Vogue! - Business Magazine Albania

OpenAI në një bashkëpunim të ri me Vogue!

OpenAI në një bashkëpunim të ri me Vogue!

OpenAI dhe gjiganti global i revistave Condé Nast kanë njoftuar një partneritet që do t’i lejojë ChatGPT dhe motorit të saj të kërkimit, SearchGPT, të shfaqin përmbajtje nga Vogue, The New Yorker, GQ dhe publikime të tjera të njohura. Marrëveshja shumëvjeçare është marrëveshja më e fundit e këtij lloji që OpenAI ka arritur me firma të mëdha mediatike.

Përmbajtja e prodhuar nga organizatat mediatike është shumë e kërkuar nga kompanitë e teknologjisë që e përdorin atë për të trajnuar modelet e tyre të inteligjencës artificiale (AI). Disa firma mediatike, përfshirë The New York Times dhe Chicago Tribune, kanë kundërshtuar këtë dhe kanë ndërmarrë veprime ligjore për të mbrojtur përmbajtjen e tyre. OpenAI dhe Condé Nast nuk zbuluan kushtet financiare të marrëveshjes.

“Ne jemi të përkushtuar për të punuar me Condé Nast dhe botuesit e tjerë të lajmeve për të siguruar që, ndërsa AI luan një rol më të madh në zbulimin dhe shpërndarjen e lajmeve, ajo ruan saktësinë, integritetin dhe respektin për raportimin cilësor,” tha Brad Lightcap, drejtori operativ i OpenAI.

Lexo edhe:30 vjet nga “The Lion King”: Një rrugëtim personal nëpër Art dhe Dizajn

Organizatat e lajmeve kanë parë që modelet e tyre të biznesit të sfidohen nga rritja e mediave sociale dhe platformave të tjera dixhitale.

“Partneriteti ynë me OpenAI fillon të kompensojë disa nga të ardhurat, duke na lejuar të vazhdojmë të mbrojmë dhe investojmë në gazetarinë tonë dhe përpjekjet krijuese,” tha Roger Lynch, drejtori ekzekutiv i Condé Nast.

OpenAI nisi motorin e saj të kërkimit të fuqizuar nga AI, SearchGPT, muajin e kaluar. Në një deklaratë të asaj kohe, kompania tha se po mbledh reagime dhe njohuri nga partnerët e saj në industrinë e lajmeve për të zhvilluar platformën e re. Të tjerë që kanë bashkëpunuar me firmën AI përfshijnë Time Magazine, Financial Times dhe Associated Press. Teknologjia e chatbot-ëve të AI shihet nga shumë analistë si një pjesë kyçe e motorëve të kërkimit në të ardhmen. Gjiganti i motorëve të kërkimit, Google, gjithashtu ka qenë në garë për të shtuar mjete të fuqizuara nga AI në produktet e saj. Ndërsa kompani të tjera të AI po ndjekin produkte kërkimi, Google mbetet larg lojtari dominues, duke pretenduar më shumë se 90% të tregut global. Ndryshimet në mënyrën se si motorët e kërkimit i përgjigjen pyetjeve – duke ofruar paragrafë bisedorë në vend që t’i drejtojnë përdoruesit te lidhjet – kanë ngritur gjithashtu alarmin midis firmave mediatike, shumë prej të cilave mbështeten te trafiku i kërkimit për audiencë dhe të ardhura.

Vitin e kaluar, BBC tha se po ndërmerrte hapa për të parandaluar që përmbajtja në faqet e saj të internetit të përdorej nga OpenAI dhe firma të tjera pa leje. Postimi në blog gjithashtu tha se BBC do të eksploronte mundësitë e ofruara nga AI gjeneruese “për të ofruar më shumë vlerë për audiencat tona dhe për shoqërinë.”

bbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0