Numri i startup-eve (kompani njëbrirëshe) u rrit ne vlerën 500, vlera e kombinuar e tregut mbi 1.5 Trilion $

Në vitin 2013, kur u shfaq termi njëbrirësh (startup), vetëm 40 kompani private kishin një vlerësim prej një miliard dollarësh në botë. Që atëherë, numri i këtyre gjigandëve financiarë u rrit, duke u arritur një rekord të ri në 2020.

Sipas të dhënave të paraqitura nga Buy Shares, numri i ndërmarrjeve startup arriti 500 në mbarë botën, me një vlerë të kombinuar tregu prej rreth 1.5 trilion dollarë.

Pothuajse 90 startup të rinj në vitin 2020

Sipas të dhënave të CBInsights,  në vitin 2014, 18 kompani arritën një vlerë tregu prej një miliard dollarësh. Gjatë dy viteve në vazhdim, 138 kompani të tjera u bashkuan me klubin e startup.

Statistikat tregojnë se numri i këtyre gjigantëve financiarë u rrit në 2018, me 114 kompani që u bënë pjesë e kësaj liste. Trendi i rritjes vazhdoi në 2019, me 122 startupe të rinj, rritja më e lartë vjetore deri më tani.

Të dhënat e CBInsights treguan se 89 kompani ju bashkuan klubit të startup-eve në vitin 2020 me një vlerë të kombinuar të tregut pre 138.7 miliardë Dollarë, pavarësisht nga efektet ekonomike të krizës COVID-19.

Analizuar nga gjeografia, Shtetet e Bashkuara të Amerikës përfaqësojnë tregun kryesor të startup-eve, me 242 kompani të vlerësuara në një miliard dollarë ose më shumë. Kina u rendit e dyta me 119 startup-e që nga nëntori.

Mbretëria e Bashkuar u rendit si tregu i tretë më i madh i startup-eve globalisht, me 24 kompani të vlerësuara në miliarda dollarë ose më shumë. Pasojnë India dhe Gjermania, përkatësisht me 24 dhe 23 startup.

LEXO: Ekosistemi i startup-eve në Shqipëri “takohet online”

Të dhënat e Institutit të Kërkimeve Hurun zbuluan se Pekini kryeson listën e qyteteve me numrin më të lartë të ‘’njëbrirëve’’. Që nga viti 2020, 93 fillestare të tilla kishin selinë e tyre në kryeqytetin kinez. San Francisco u rendit i dyti me 68 njëbrirësh. Shangai, New York dhe Hangzhou ndjekin me 47, 33 dhe 20 kompani njëbrirësh.

Statistikat tregojnë se shumica e ‘’njëbrirëve’’ në botë ose 72 kompani, janë aktive në fintech. Segmenti i programeve dhe shërbimeve vijon me 65 kompani ‘’njëbrirësh’’. Një tjetër 62 fillestar në pronësi private me një vlerësim prej mbi një miliard dollarë po punojnë në tregun e tregtisë elektronike.

Inteligjenca artificiale, tregu celular dhe telekomunikacioni dhe industria shëndetësore ndjekin përkatësisht 45, 33 dhe 31 ‘’njëbrirësh’’.

Pesë ‘’ ’njëbrirësh’’ më të mëdha me vlerë $ 302B

Të dhënat e CBInsights tregojnë se ByteDance përfaqëson ‘’njëbrirëshin’’ më të madh në botë. Kompania me bazë në Pekin prapa sensacionit të aplikacioneve video të shkurtra, TikTok arriti një vlerësim prej 140 miliardë dollarë që nga shtatori i vitit 2020, një rritje prej 86% që nga fillimi i vitit.

Me një vlerë tregu prej 62 miliardë dollarësh, Didi Chuxing renditet si ‘’njëbrirëshi’’ i dytë më i madh në të gjithë botën. Ofruesi kinez i shërbimit të transportit të bazuar në aplikacione ka më shumë se 550 milion përdorues dhe dhjetëra miliona shoferë. Shërbimet e kompanisë përfshijnë ofrimin e taksive, makinave private, ndarjen e udhëtimeve me të tjerë, ndarjen e biçikletave dhe shërbimet e automobilave, duke përfshirë shitjet, financimin, mirëmbajtjen, ngarkimin e automjeteve elektrike dhe bashkë-zhvillimin e automjeteve me prodhuesit e automjeteve.

Kompania e anijeve kozmike të Elon Musk Space X, platforma online e përpunimit të pagesave Stripe dhe gjigandi i industrisë së udhëtimeve Airbnb përmbyllin listën e pesë të parëve, me një vlerësim prej 46 miliardë dollarë, 36 miliardë dollarë dhe 18 miliardë dollarë, përkatësisht.

Buy Shares

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale