Fjalët kanë rëndësi. Mënyra se si i zgjidhni dhe si i përdorni ato bën një ndryshim të madh në mënyrën se si njerëzit ju perceptojnë. Studiuesit kanë zbuluar se ka disa fjalë, fraza dhe mënyra të tjera në komunikim që mund t’i bëjnë të tjerët të mendojnë më mirë për ju, të përmirësojnë reputacionin tuaj dhe të ndihmojnë në krijimin e një vendi pune më empatik dhe të dhembshur.
Këtu janë 13 gabimet e komunikimit që njerëzit më të pëlqyeshëm i shmangin gjithmonë:
1.Mos përshëndetja e njerëzve
Çfarë duhet të bëni: Thoni “Përshëndetje”, “Mirëmëngjes” ose pyesni “Si jeni?” Përshëndetja e njerëzve, qoftë edhe në mënyrë të rastësishme, shpërblehet shumë. Në ditët e sotme, shumë njerëz mendojnë se kolegët e tyre nuk janë mjaft të sjellshëm ose miqësorë. Duke qenë i sjellshëm dhe duke e nisur bisedën me pak humanizëm, do të perceptoheni si një person i ngrohtë dhe miqësor. E njëjta gjë vlen edhe për email-et dhe mesazhet. Nisini ato me një përshëndetje të këndshme përpara se të shkoni te arsyeja përse e keni nisur mesazhin.
2.Të flisni vetëm ju
Çfarë të bëni: Mos flisni vetëm ju. Sigurohuni që të dëgjoni gjithashtu. Psikologu Carl Rogers thotë se dëgjimi aktiv është në zemër të çdo marrëdhënieje të shëndetshme. Njerëzit mendojnë pozitivisht për njerëzit që marrin kohë për të dëgjuar.
3.Të mos jesh i pranishëm
Çfarë duhet të bëni: Përdorni gjuhën e trupit për të treguar angazhim.
Sipas disa studimeve, shumicën e kohës ne nuk dëgjojmë aq mirë sa mendojmë. Pra, duke bërë përpjekje reale kjo mund t’ju bëjë të dalloheni nga të tjerët. Angazhoni folësin, bëni kontakt me sy, tundni kokën dhe jini gati për t’u përgjigjur. Me fjalë të tjera, lërini të shohin se po i kushtoni vëmendje.
4.Mungesa e kuriozitetit
Çfarë duhet të bëni: Bëni pyetje. Në vend që të përpiqeni të thoni diçka mbresëlënëse, provoni të pyesni për diçka specifike në bisedën që po bëni. Një studim i Universitetit të Harvardit të vitit 2017 zbuloi se kur u bëni pyetje njerëzve, ata ju mendojnë si më të pëlqyeshëm.
5. Nuk angazhoheni
Çfarë të bëni: Thuaj “Kjo është interesante. Më trego më shumë!” Kjo është një mënyrë tjetër për t’u angazhuar ndërkohë që dëgjoni. Përsëri, të gjithëve na pëlqen të flasim, kështu që është një dhuratë kur njerëzit në fakt na ftojnë ta bëjmë këtë.
Një përfitim tjetër: Sa më shumë t’i lini njerëzit të flasin, aq më shumë mund të mësoni prej tyre dhe rreth tyre, gjë që mund të jetë e dobishme për të fituar favorin e tyre.
6. Refuzimi për të pranuar fajin
Çfarë duhet të bëni: Nëse keni gabuar, thoni “Kam gabuar”. Kjo është një nga mënyrat më të fuqishme për të ndërtuar besueshmëri. Në një sondazh, 84% e punonjësve amerikanë thanë se është e rëndësishme që menaxherët të pranojnë gabimet, por vetëm 51% thanë se menaxherët e tyre e bënë këtë. Menaxherë apo jo, shumë shpesh ne përpiqemi të mbulojmë gabimet tona. Por mos u tallni – zakonisht njerëzit i kanë vënë re ato deri në momentin që ju keni vënë re! Duke pranuar gabimet tuaja, ju tregoni se jeni të ndershëm dhe të besueshëm.
7. Nuk jep mirënjohje apo komplimente
Çfarë duhet të bëni: Thuaj “Ke të drejtë!” ose “Ide e shkëlqyeshme!” Të jesh i komplimentuar është njësoj për trurin sikur të marrësh një çmim monetar, sipas një studimi. Dhe duke qenë se ne jemi të prirur të kërkojmë ndjesi të këndshme, njerëzit ka të ngjarë të kërkojnë vazhdimisht njerëz që i komplimentojnë.
Lexo edhe: Si të humbasim peshë me agjërimin ciklik?
8. Mos i leni njerëzit të kuptojnë se kur ju kanë ndihmuar
Çfarë duhet të bëni: Thuaj “Më vjen mirë që më tregove për …”, “E mora sugjerimin tënd dhe bëra…” ose “Për shkak të teje, unë munda të …” Është e rëndësishme të vërtetohen njerëzit dhe kontributet e tyre. Nëse ju japin këshilla ose të dhëna të mira, atyre u pëlqen të dëgjojnë se ju i keni përdorur ato. Kujt nuk i pëlqen të dijë se ata kanë pasur një ndikim te dikush, qoftë nëse sugjeron një vend të mrekullueshëm për drekë apo jep këshilla për karrierë?
9. Kujdesuni vetëm për mendimet tuaja
Çfarë duhet të bëni: Pyetni, “Çfarë mendoni?” Pasi të keni shprehur mendimin tuaj për diçka, kthejeni atë dhe tërhiqni dëgjuesin tuaj duke pyetur për mendimet e tij. Kjo mund të ndihmojë në ndërtimin e ekipit, duke e bërë menjëherë personin tjetër të ndihet më pozitiv për ju.
10. Duke thënë “A je i sigurt se mund ta bësh?”
Çfarë duhet të bëni: Ndihmoni njerëzit të besojnë në aftësitë e tyre. Vërtetimi është çelësi për t’i ndihmuar njerëzit të përmirësojnë veten e tyre, kështu që mos pyesni nëse dikush ka aftësitë për të menaxhuar diçka. Tregojuni atyre se ju besoni në to, dhe ata do të besojnë në veten e tyre. Ata gjithashtu do të kujtojnë se ju jeni pjesë e arsyes pse.
11. Injorimi i atyre që duken të lënë jashtë
Çfarë duhet të bëni: Thuaj “Le të dëgjojmë nga…” Në takime, ka gjithmonë të qetë – ata që mund të kenë ide, por që dëgjohen rrallë. Ata shpesh mbyten ose frikësohen nga folësit e mëdhenj.
Duke kërkuar publikisht kontributin e tyre dhe duke i angazhuar ata, i gjithë ekipi juaj mund të dëgjojë disa ide të shkëlqyera – dhe ju do të fitoni aleatë mirënjohës.
12. Të jesh gjithmonë negativ
Çfarë duhet të bëni: Përdorni fjalë pozitive si “i emocionuar”, “i mrekullueshëm” ose “i admirueshëm”. Këtu është një fakt interesant: gjysma e të gjitha fjalëve që përdorim për të përshkruar emocionet janë negative, sipas një sondazhi nga një gjuhëtar në Penn State. Diferenconi veten nga të tjerët duke komunikuar në mënyra inkurajuese dhe pozitive.
13. Dështimi për të shprehur mirënjohje
Çfarë duhet të bëni: Thuaj “Faleminderit”.
Këto dy fjalë të vogla kanë shumë peshë në marrëdhënie. Sipas një publikimi nga Shkolla Mjekësore e Harvardit, menaxherët që falënderojnë ekipet e tyre mund të zbulojnë se punonjësit e tyre janë më të motivuar.
Falënderimi mund të rrisë edhe ndjenjat tuaja për një marrëdhënie. Një studim zbuloi se partnerët që shprehin mirënjohje ndihen më të lumtur dhe më të rehatshëm në marrëdhënien e tyre.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.