Një udhëtim në kohë. Tri dekada në Shqipëri - Business Magazine Albania

Një udhëtim në kohë. Tri dekada në Shqipëri

~3 minuta lexim

Spoti më i fundit i Coca-Colës më kthehu pas në kohë, duke u zhytyr në një udhëtim drejt momenteve të  gëzuara. Nga tryezat festive familjare, te momentet nostalgjike të 100-vjetorit të pavarësisë së Shqipërisë. Momenti i festës kur kombëtarja jonë u kualifikua në Kampionatin Evropian 2016.

Dhe momenteve të panumërta teksa shijon një shishe ose një kanaçe Coca-Cola Zero. Një markë globale që ndihet kaq shqiptare dhe autentike. Nuk është aspak çudi. Më kujtohet shishja e parë Coca-Cola-s që e mbanim si dekor mbi raftet e dhomës së ndenjes, përbri televizorit historik bardh e zi.

Tani, ajo shishja e vjetër qëndron në një tjetër raft, atë të kujtimeve, pranë albumeve fotografike dhe kasetave të vjetra. Një Coca-Cola, e freskët, më shoqëron gjatë pushimit të drekës në punë si dhe kur gatuaj pasditeve. Gjatë mbledhjeve me familjen e miqtë. Sigurisht, kur jam jashtë fundjavave, ose duke parë ekipin tim të preferuar të futbollit, unë e shoqëroj me një Coca-Cola Zero.
Spoti më rikujtoi se Coca-Cola ka qenë këtu për 30 vjet, rast pas rasti që prej 1994-ës. Jo vetëm si markë, por me një kapacitet prodhues, këtu, në periferi të Tiranës, duke krijuar vende pune, me një rrjet njerëzish në të gjithë Shqipërinë duke u siguruar që shishet e Coca-Cola të mbërrijnë në rafte dhe tavolina.

Kohët kanë ndryshuar, për mua e vendin tim. Por, ka edhe disa gjëra që nuk ndryshojnë lehtë. Shija e Coca-Colës është e njëjta dhe çdo gllënjkë më rikujton shishen e parë të Coca-Colës.  Tingulli i pagabueshëm që lëshohet sapo hapet një kanaçe Coca-Cola.
Tingëllima e bulëzave që dalin. Momenti freskues në një ditë të nxehtë vere kur shijoj gllënjkën e parë të Coca-Colës.
Çaste të tilla që na kthejnë pas në kohë dhe na zhytin në arkivat e kujtimeve. Ato kanë fuqinë për të sjellë ndjesi pozitive, duke pritur me padurim më shumë momente për të festuar.
Këtë vit, unë dhe Coca-Cola mbushim 30 vjeç dhe mezi pres kujtimet që do të krijojmë dhe historitë që do të tregojmë.

Disclaimer
*Me rastin e lancimit të spotit të ri, Coca-Cola më ftoi të ndaja kujtimet e mia lidhur me markën dhe produktin.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0