Një udhëtim në kohë. Tri dekada në Shqipëri - Business Magazine Albania

Një udhëtim në kohë. Tri dekada në Shqipëri

Spoti më i fundit i Coca-Colës më kthehu pas në kohë, duke u zhytyr në një udhëtim drejt momenteve të  gëzuara. Nga tryezat festive familjare, te momentet nostalgjike të 100-vjetorit të pavarësisë së Shqipërisë. Momenti i festës kur kombëtarja jonë u kualifikua në Kampionatin Evropian 2016.

Dhe momenteve të panumërta teksa shijon një shishe ose një kanaçe Coca-Cola Zero. Një markë globale që ndihet kaq shqiptare dhe autentike. Nuk është aspak çudi. Më kujtohet shishja e parë Coca-Cola-s që e mbanim si dekor mbi raftet e dhomës së ndenjes, përbri televizorit historik bardh e zi.

Tani, ajo shishja e vjetër qëndron në një tjetër raft, atë të kujtimeve, pranë albumeve fotografike dhe kasetave të vjetra. Një Coca-Cola, e freskët, më shoqëron gjatë pushimit të drekës në punë si dhe kur gatuaj pasditeve. Gjatë mbledhjeve me familjen e miqtë. Sigurisht, kur jam jashtë fundjavave, ose duke parë ekipin tim të preferuar të futbollit, unë e shoqëroj me një Coca-Cola Zero.
Spoti më rikujtoi se Coca-Cola ka qenë këtu për 30 vjet, rast pas rasti që prej 1994-ës. Jo vetëm si markë, por me një kapacitet prodhues, këtu, në periferi të Tiranës, duke krijuar vende pune, me një rrjet njerëzish në të gjithë Shqipërinë duke u siguruar që shishet e Coca-Cola të mbërrijnë në rafte dhe tavolina.

Kohët kanë ndryshuar, për mua e vendin tim. Por, ka edhe disa gjëra që nuk ndryshojnë lehtë. Shija e Coca-Colës është e njëjta dhe çdo gllënjkë më rikujton shishen e parë të Coca-Colës.  Tingulli i pagabueshëm që lëshohet sapo hapet një kanaçe Coca-Cola.
Tingëllima e bulëzave që dalin. Momenti freskues në një ditë të nxehtë vere kur shijoj gllënjkën e parë të Coca-Colës.
Çaste të tilla që na kthejnë pas në kohë dhe na zhytin në arkivat e kujtimeve. Ato kanë fuqinë për të sjellë ndjesi pozitive, duke pritur me padurim më shumë momente për të festuar.
Këtë vit, unë dhe Coca-Cola mbushim 30 vjeç dhe mezi pres kujtimet që do të krijojmë dhe historitë që do të tregojmë.

Disclaimer
*Me rastin e lancimit të spotit të ri, Coca-Cola më ftoi të ndaja kujtimet e mia lidhur me markën dhe produktin.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0