Nike: mes tradicionales dhe online-it, njofton ulje të fuqisë punëtore

Prodhuesi amerikan i pajisjeve sportive Nike ka njoftuar ndryshime të shumta në ekipin e menaxhimit dhe një ulje të fuqisë punëtore, me qëllim të përqendrimit në biznesin dixhital dhe shitjeve më të drejtpërdrejta te klientët, pasi pandemia e virusit koronar po ndryshon zakonet e blerjes së konsumatorit.

Kompania tha se ndryshimet e planifikuara do të çonin në “humbje neto të punës në të gjithë kompaninë”, duke rezultuar në kostot e njëhershme të taksave, bazuar në pagën e ndarjes për punëtorët e pushuar nga afërsisht 200 deri në 250 milion dollarë, njoftoi CNBC. Më 31 maj 2019, Nike kishte 76,700 të punësuar në të gjithë botën, sipas të dhënave nga raporti vjetor i kompanisë.

Investimi në sektorë më të fortë të kompanisë

Një zëdhënëse e Nike nuk pranoi të thoshte saktësisht se sa shumë vende pune do të shkurtoheshin, duke insistuar se masa nuk kishte për qëllim uljen e kostove, por në investimin në sektorët më të fortë të biznesit të kompanisë.

Megjithëse raportoi një humbje neto të papritur në tremujorin e katërt të vitit fiskal dhe një rënie prej 38 përqind të shitjeve nga e njëjta periudhë një vit më parë, shitjet në internet të Nike u rritën me 75 përqind në tremujor, duke përfaqësuar rreth 30 përqind të të ardhurave totale. Kompania ka një kapitalizim tregu prej 153 miliardë dollarë.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale