Netflix theu pritshmëritë e tregut me numrin e abonentëve të rinj në platformë. Platforma shtoi më shumë të tillë sesa Wall Street priste në tremujorin e katërt, kjo pasi u përball me konkurrencë të re nga shërbimet me kosto më të ulët nga Walt Disney dhe Apple, ndërsa “luftërat” e video-streamingut bëhen gjithmonë e më të ashpra.
Platforma tha se ka shtuar 8.76 milionë abonentë pagues globalisht në tremujorin e katërt, ndikuar nga prodhimet që përfshinin një sezon të ri të dramës mbretërore “The Croën” dhe dy filma të nominuar për “Oscar” (për filmin më të mirë). Shifra e tejkaloi pritjen e analistëve për një mesatare prej 7,6 milionë.
Shërbimi Disney+ u lansua në Shtetet e Bashkuara dhe Kanada më 12 nëntor; i arriti 10 milionë abonime në ditën e parë të lansimit. Apple TV+ u lansua më 1 nëntor dhe është falas për një vit me blerjen e disa pajisjeve të Apple.
Lexo edhe: S’ka më ‘ofertë’ paguaj 1 merr 2. Netflix merr masa.
Netflixi është në dispozicion në mbi 190 vende. Kompania e pranoi se presioni i konkurrencës do të ketë ndikim në biznesin e saj amerikan, ku rritja e abonentëve ishte pak më e vogël se vlerësimet e analistëve.
Të ardhurat neto u rritën në 587 milionë dollarë ose 1.30 dollarë për aksion, në tremujorin e katërt nga 134 milionë dollarë, ose 30 cent për aksion, në krahasim me një vit më parë.
Të ardhurat totale u rritën në 5.5 miliardë dollarë nga 4.2 miliardë dollarë një vit më parë./ DigiDay
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.