Netflix dëshiron të krijojë një shfaqje “reality show” bazuar mbi Squid Game - Business Magazine Albania

Netflix dëshiron të krijojë një shfaqje “reality show” bazuar mbi Squid Game

squid game

Netflix po rekruton pjesëmarrës për një shfaqje televizive “reality” të frymëzuar nga seriali i tij më i njohur i të gjitha kohërave, Squid Game.

Megjithatë, nuk do të jetë jeta apo vdekja në rrezik, siç përshkruhet në dramën distopike të Koresë së Jugut.

Në vend të kësaj, 456 rekrutë nga e gjithë bota do të luajnë lojëra ku, “fati më i keq është të shkosh në shtëpi duarbosh” – duke humbur një çmim prej 4.56 milionë dollarë.

Netflix konfirmoi gjithashtu se seriali i njohur do të rinovohej për një sezon të dytë në fillim të kësaj jave.

Lexo edhe: Ja se si Netflix po ndryshon industrinë globale të argëtimit

Të mërkurën, platforma njoftoi se seria e saj e re me 10 episode – Squid Game: The Challenge – do të ofronte “çmimin më të madh në histori në realitetin e TV”.

“Ndërsa [lojtarët] konkurrojnë përmes një serie lojërash të frymëzuara nga shfaqja origjinale – plus shtesa të reja befasuese – strategjitë, aleancat dhe karakteri i tyre do të vihen në provë ndërsa konkurrentët eliminohen rreth tyre,” shtoi ai.

Pjesëmarrësit duhet të jenë të paktën 21 vjeç. Ata duhet të flasin anglisht dhe të jenë të disponueshëm deri në 4 javë në fillim të vitit 2023 për xhirime.

456 pjesëmarrësit janë një shenjë për serinë imagjinare, e cila përmban të njëjtin numër lojtarësh, me protagonistin kryesor Seong Gi-hun të referuar gjithashtu si Lojtari 456.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0