Kjo mund tju shokoje pak por slogani “Red Bull gives you wings” (Red Bull ju ben me krahe) eshte nje genjeshter e madhe. Red Bull nuk do tju beje me krahe, nuk do tju transformoje ne nje Usain Bolt apo tju jape fuqine mendore te Stephen Hawking. Shhh, shhh, e di qe kjo eshte e veshtire per tu degjuar. Por ne do ta kalojme kete se bashku.
Kompania e pijes energjike se fundmi ra dakort ti paguaje konsumatoret me nje shume prej 13 milion dollaresh per te zgjidhur nje padi qe e akuzon prodhuesin e kesaj pije per reklamim falls. Miratimi final i mareveshjes nga ana e gjykates (e cila thote se kushdo qe ka blere te pakten nje kanace Red Bull ne periudhen midis 1 janar 2002 dhe 3 tetor, 2014) eshte i ligjshem te marre produkte te Red Bull me vleren 10 dollare ose 15 dollare. Nuk kerkohet ndonje prove qe te kesh bere nje blerje te tille.
Ne 2013, ishte konsumatori i Red Bull, Benjamin Careathers i cili depozitoi nje padi ne Gjykaten e Distriktit Jugor te Nju Jorkut me pretendimin se kompania kishte paraqitur ndryshe aftesite e pijes energjike, konkretisht pija rriste performancen dhe shpejtesine, sipas publikimit te industrise se pijeve, BevNet.
“Edhe pse ka nje mungese te mbeshtetjes se sinqerte shkencore per nje pretendim se pijet nen patenten Red Bull kane me shume veti per nje konsumator se sa nje filxhan me kafe, mbrojtesit e Red Bull e paraqesin produktin e tyre me insistim si nje burimi me i mire i energjise, e vlefshme me nje cmim premium kundrejt nje filxhani kafeje apo burimeve te tjera te kafeines,” thote padia.
“Nje sjellje dhe praktika te tilla mashtuese do te thote se reklama dhe marketingu i Red Bull nuk eshte thjesht “nje fryrje e tepruar” por eshte mashtruese dhe keshtu te jep arsye per te marre hapa ligjore,” vazhdon padia.
Me pare duhet te miratohet ujdia e vendosur me qellim qe kompania te vazhdoje me pagimin e kompensimeve. 1 maj, 2015 eshte vendosur seanca finale e miratimit.
Pavaresisht renies dakort me kete mareveshje, Red Bull thote se nuk ka bere asgje gabim.
“Red Bull mohon keto keqberje dhe detyrime ligjore dhe i qendron faktit se marketingu dhe paketimi i produkteve te saj kane qene gjithmone te verteta dhe te perpikta,” kostaton dokumenti ligjor.
Sic pritej, media sociale ka shprehur shqetesimin rreth kesaj ceshtjeje.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.