Nëse e bëni këtë veprim të thjeshtë, mund ta rrisni vetëbesimin në mënyrë masive


Nga Scott Mautz, folës dhe autor

Krahasimet, natyrisht, janë të parëndësishme, sepse krahasimi i vetëm që ka rëndësi është se kush keni qenë dje dhe nëse sot jeni apo jo një version më i mirë i vetes.

Por përveç krahasimit, ekziston një faktor tjetër që nxit vetëvrasjen e vetëbesimit. Është kriticizmi.

Kështu që ju ofroj një mendim të thjeshtë. Gjashtë fjalë të fuqishme që do t’ju rrisin vetëbesimin.

Vendosni se kush mund t’ju kritikojë.

Shefi juaj, bashkëpunëtorët tuaj kryesorë, bashkëshorti juaj, sigurisht, ata mund t’ju kritikojnë.

Nuk po them që duhet të bëni shumë të vogël rrethin e njerëzve që lejoni t’ju kritikojnë. Thjesht po ju them që të jeni të vendosur se kush mund t’ju kritikojë sepse nuk duhet t’i lejoni të kenë ndikim te ju njerëzit që nuk duhet ta kenë atë të drejtë.

Sipas studimeve, njerëzit kanë katër herë më shumë mundësi të mbajnë mend kritikat sesa lavdërimet.

A i shihni ata që i lejoni për t’ju kritikuar si kritikë që kanë qëllime të mira, që duan t’ju ndihmojnë të bëheni versioni më i mirë i vetes?

Unë mendoj se Eleanor Roosevelt kishte të drejtë kur tha: “Askush nuk mund t’ju bëjë të ndjeheni inferiorë pa lejen tuaj”.

Dhe për sa u përket njerëzve që vazhdojnë tju bëjnë kritika të padobishme dhe të padëshiruara, për ata dua ta theksoj thënien e Tim Cook të Apple, “Ne nuk ú ndërtojmë përmendore kritikëve”.

Prandaj kërkoni përmirësim, jo ​​aprovim. Gjatë rrugës, vendosni kritere për ata që mund t’ju kritikojnë dhe injoroni të gjithë të tjerët. Në fund të fundit, mënyra e vetme për ta shmangur kriticimin është të mos bësh asgjë, të mos thuash asgjë dhe të mos jesh askushi.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale