Në 2021 teknologjia udhëhoqi rritjen e bizneseve të reja, Boshnjaku: “E ardhmja drejt automatizimit” - Business Magazine Albania

Në 2021 teknologjia udhëhoqi rritjen e bizneseve të reja, Boshnjaku: “E ardhmja drejt automatizimit”

Pandemia përveç se ndryshoi zakonet e të përditshmes ndikoi edhe në mënyrën e të bërit biznes.

Konsumatorët iu drejtuan teknologjisë dhe shërbimeve online për të plotësuar nevojat e tyre dhe zëvendësuar praninë fizike në dyqane. Kjo tendencë konfirmohet edhe nga shifrat e INSTAT, ku shihet se në 2021 më shumë biznese u hapën në fushën e Teknologjisë së Informacionit ndjekur nga shëndetësia, hotelet dhe më pas ndërtimi.

Alfons Mala është një sipërmarrës i hershëm në fushën e teknologjisë. Ai shprehet se ky sektor ofron të ardhura më të mëdha se bizneset e tjera

 “Nevoja erdhi për arsye se ishte e vështirë për të gjetur një punë me rrogë të mirë. Kërkesa online ishte e mirë dhe kishte të ardhura. Me kalimin e kohës filluam të krijonim databazën tonë me klientët dhe ata të na besonin më shumë. Me vitin e pandemisë, mund të them morëm një shtysë të madhe, pasi u fokusuan të gjithë tek shitjet online”, tha Mala.

Lexo edhe: Eksperimentimi dhe realiteti virtual do të bëjnë ‘revolucion’ në të ardhmen e arsimit

Ekspertët tregojnë edhe avantazhet që ofron teknologjia në mënyrën e të bërit biznes, ndërsa tregojnë se ku po orientohet e ardhmja

“Unë besoj që ka një lëvizje që nga viti 2012-2013, që ka ecur në mënyrë graduale për kalimin e bizneseve në epokën digjitale. Opsioni online ka disa benefite më shumë se dyqani fizik, një është konvenienca, dy është shpejtësia dhe tre fakti që mund të blesh në çdo kohë.  Unë besoj që pjesa kryesore ku do zhvillohet teknologjia në të ardhmen përveç e-commerce-t do të jetë automatizimi, procese ku të shmangësh sa më shumë punën e individit dhe pjesa tjetër mendoj se do jetë teknologjia në edukim” , tha Gerti Boshnjaku, sipërmarrës i platformave të start-upeve dhe themelues biznesi në fushën e teknologjisë.

Pavarësisht rritjes së konsiderueshme në teknologji, Shqipëria në strukturën e saj të ekonomisë vijon të dominohet nga  bizneset në tregti dhe shërbime, që përbëjnë më shumë se gjysmën e bizneseve në vend./Top Channel 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0