Monedha e arit shitet për 18.9 milionë dollarë - Business Magazine Albania

Monedha e arit shitet për 18.9 milionë dollarë

Monedha e arit Double Eagle e prodhuar në vitin 1933 u shit për vlerën rekord 18.9 milionë dollarë në ankandin Sotheby’s në Nju Jork, ndërsa pulla më e rrallë e botës u shit për 8.3 milionë dollarë.

Monedha, e vetmja Double Eagle në pronësi private u ble nga dizenjuesi i këpucëve dhe koleksionisti Stuart Weitzman në vitin 2002 për 7.6 milionë dollarë. Monedha, me një vlerë nominale prej 20 dollarësh dhe dizajn dallues të një shqiponje amerikane në fluturim nga njëra anë dhe simboli i Lirisë duke ecur ishte monedha e fundit e artë për qarkullim në Shtetet e Bashkuara.

Pulla lejla e Guinesë Britanike e prodhuar në 1856 që u shit për 8.3 milionë dollarë i dha asaj titullin e pullës më të shtrenjtë në botë.

“Blerësit e dy artikujve dëshironin të mbeteshin anonim”, bënë me dije përfaqësues të Sotheby’s. Ndërsa Weitzman, i cili koleksionon pulla dhe monedha që nga fëmijëria, ka thënë se do të përdorë paratë nga shitja për të financuar sipërmarrjet e tij të bamirësisë.

ALJAZEERA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0