Mit apo realitet: Çokollata dhe ndikimi i saj në lëkurën tuaj! - Business Magazine Albania

Mit apo realitet: Çokollata dhe ndikimi i saj në lëkurën tuaj!

cokollata

Çokollata është konsideruar prej kohësh një shkaktar i mundshëm i akneve, krahas ëmbëlsirave të tjera. Por, duket se reputacioni i keq mund të jetë i pamerituar.

Çokollata ka pasur prej kohësh një reputacion për shkaktimin e njollave. A ka ndonjë të vërtetë në të? Apo, është diçka që prindërit u thonë fëmijëve të tyre që të shmangin ushqimet e ëmbla në supermarket?

Në vitet 1960, disa studime analizuan marrëdhënien midis çokollatës dhe akneve. Studimi më i madh, i cili përfshiu vetëm 65 pjesëmarrës, nuk gjeti asnjë lidhje mes të dyve. Por, ky studim ka pasuar me kritika.

Studimet më të fundit sugjerojnë se në fakt mund të ketë shumë lidhje midis dietës dhe akneve, veçanërisht dietës perëndimore, e cila është e lartë në yndyrna të ngopura, sheqer dhe qumësht.

Aknet janë një gjendje e zakonshme e lëkurës ku folikulat e qimeve në lëkurë bllokohen nga vaji dhe qelizat e vdekura të lëkurës, gjë që shkakton formimin e njollave. Aknet e rënda, ose të vazhdueshme nga adoleshenca dhe mosha e rritur shkaktohen kryesisht nga gjenetika, thotë Beibei Du-Harpur, dermatologe. Kjo ndodh sepse gjenet përcaktojnë madhësinë e gjëndrave dhjamore të lëkurës sonë, të cilat prodhojnë vaj.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0