Mishi po bëhet aq i shtrenjtë sa njerëzit po heqin dorë - Business Magazine Albania

Mishi po bëhet aq i shtrenjtë sa njerëzit po heqin dorë

Kërkesa për mish po zvogëlohet globalisht falë një rritje të lartë për çmimet që vijnë në një kohë kur ndjenja globale e konsumatorit ka filluar të shohë një zhvendosje drejt dietave me bazë bimore. Ndërsa është ende shumë herët për të parë një pikë të gjerë globale të të dhënave që kap rënien, shifrat e shitjeve rajonale së bashku me intervistat me konsumatorët, shitësit e ushqimit, analistët dhe ekspertët në të gjithë globin tregojnë për një trend të qartë: Kërkesa për mish është nën atë që duket të jetë një kërcënim afatgjatë.

Edhe pasi një rënie në prodhimin global ka të ngjarë të përqafohet nga mbrojtësit e klimës, nuk është një e mirë universale. Për të varfrit në botë, të hahet më pak mish mund të nënkuptojë humbjen e një burimi kryesor të lëndëve ushqyese që nuk zëvendësohen lehtësisht me ushqime të tjera.

Këtu janë disa pamje nga e gjithë bota që po kapin trendin:

SHBA

Në lagjen Humboldt Park të Çikagos, April Harris ka vërejtur çmime më të larta, veçanërisht në mishin e viçit. Ajo shkon në dyqane përreth, shpesh në dyqane lokale si Rico Fresh Market, për të gjetur ofertat më të mira, diçka që nuk duhej ta bënte para se inflacioni i çmimit të merrej vërtet këtë vit.

Në SHBA, çmimet me pakicë të mishit të viçit janë rritur me rreth 6% që nga para pandemisë. Në maj, shitjet me pakicë të mishit të freskët ishin më shumë se 12% krahasuar me një vit më parë, sipas të dhënave të NielsenIQ.

Nigeri

Lateef Adeoye ka shitur mish për më shumë se 50 vjet në Lagos. Këto ditë ai po ble rreth gjysmën e asaj që ishte përdorur nga furnizuesit e tij të viçit sepse kërkesa e klientit është zvogëluar aq shumë. Ndonjëherë ai është i detyruar të përfundojë duke shitur vetëm me çmime të barabarta, ose edhe me humbje. “Ne nuk mund të vendosim shumë mish në treg tani sepse është shumë i shtrenjtë”, tha ai. “Biznesi është rrëzuar”.

Mbretëria e Bashkuar

Shitjet në Meatless Farm, një prodhues britanik i proteinave me bazë bimore, janë katërfishuar vitin e kaluar dhe parashikohet të përsërisin këtë vit, sipas Morten Toft Bech, themeluesi dhe drejtori ekzekutiv. Kompania po shton ofertat e saj të produkteve dhe po zgjerohet në tregje të reja.

“Sfida e vërtetë është vetëm të vazhdojmë të përmirësojmë produktet tona si për nga struktura dhe shija, por edhe për sa i përket profilit shëndetësor, kështu që ata me të vërtetë dallohen si një alternativë e shëndetshme”, tha ai.

Kina

Du Wenhui, një arkëtar në një restorant me petë Lanzhou në qendër të Pekinit, tha se restoranti i vogël duhet të përballojë koston e viçit të lartë dhe tani çmimet e vezëve sepse është shumë e vështirë për t’ia kaluar konsumatorëve. Një tas me petë zakonisht shihet si një nga opsionet më të lira të ushqimit, dhe rritja e çmimeve do të pengonte klientët që kërkonin një vakt të shpejtë dhe të përballueshëm.

Për të përballuar rritjen e kostove, pjesët janë shkurtuar. Dikush mezi mund të shohë ndonjë copë mishi në enën e vogël me petë me supë, e cila kushton rreth 3 dollarë. Një pjesë shtesë e mishit do të kushtojë një dollar shtesë.

Afrika e Jugut

Mary Moyo, 56 vjeç, është një punëtore shtëpiake në Johanesburg dhe ka katër fëmijë. Pagesa e saj mujore u shkurtua me 30% vitin e kaluar dhe familja e saj ka shkuar nga ngrënia e proteinave shtazore, përfshirë mishin e kuq, tre ose katër herë në javë në 2019 në vetëm duke ngrënë mish, kryesisht pule, në fundjavë tani.

“Ne jemi kryesisht duke jetuar në gjëra të konservuara si thjesht fasulet dhe peshqit edhe pse ato çmime janë rritur gjithashtu”, tha Moyo, duke shtuar se ajo është e shqetësuar për shëndetin e nënës së saj 87-vjeçare, e cila po humbet ndjeshëm peshë.

Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0