Mirel Salija dhe 25 vitet që ndërtuan historinë e reklamës në Shqipëri! - Business Magazine Albania

Mirel Salija dhe 25 vitet që ndërtuan historinë e reklamës në Shqipëri!

Nga Fatima Gorezi – Rreth 25 vite më parë, kur reklama në Shqipëri ishte ende një fushë e panjohur dhe bizneset nuk e shihnin promovimin si një domosdoshmëri, Mirel Salija vendosi të ndërmerrte një rrugëtim ndryshe. Me vizion dhe guxim, ai themeloi ‘Univers Reklama’, duke i hapur rrugë një industrie që në atë kohë ishte ende në hapat e parë.

Gjatë këtyre viteve, ‘Univers Reklama’ ka qenë ndër sipërmarrjet kyçe që e kanë transformuar reklamën nga forma më bazike e komunikimit vizual në një sektor të strukturuar e modern, të integruar me teknologjinë dhe standardet ndërkombëtare. Sot, ‘Univers Reklama’ është dëshmi e asaj se si një ide e nisur me bindjen dhe intuitën e fortë  se “ky sektor është domosdoshmëri e së ardhmes ” mund të shndërrohet në një histori suksesi, duke ndihmuar bizneset shqiptare të krijojnë identitetin e tyre dhe të komunikojnë më qartë me klientët.

Ju u bëtë pjesë e industrisë së reklamave nën logon e ‘Univers Reklama’ rreth 25 vite më parë, një kohë kur në vendin tonë koncepti mbi reklamën thuajse nuk ekzistonte dhe tregu ishte relativisht i brishtë.  Nëse bëjmë një retrospektivë, si ka ndryshuar industria e reklamës në Shqipëri gjatë këtyre 25 viteve? Cilat janë sfidat kryesore që keni hasur gjatë këtij rrugëtimi? 

Në atë kohë, reklamimi nuk ishte një nevojë e domosdoshme për bizneset e sapokrijuara. Mungesa e konkurrencës dhe natyra e tregut, ku çdo iniciativë gëzonte hapësirë për të lulëzuar, bënte që promovimi të mos shihej si prioritet. Megjithatë, unë kuptova se reklamimi ishte i domosdoshëm, edhe në një treg që po hidhte hapat e parë. Nisma ime për të zhvilluar këtë sektor rezultoi e suksesshme, duke ndihmuar bizneset të krijonin identitetin e tyre dhe të komunikonin më qartë me klientët.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0