Milioni i parë i revistës Foundr? 3 Këshilla për sipërmarrësit e rinj

Milioni i parë i revistës Foundr? 3 Këshilla për sipërmarrësit e rinj


Nga Nathan Chan, CEO i Revistës Foundr

Unë kurrë nuk do ta harroj atë ditë 6 vjet më parë në vitin 2013.

Ishte dita e parë e fillimit të revistës time dixhitale … Dhe patëm dy shitje!

Fakti që të paktën dy njerëz kishin besim tek unë për të shpenzuar paratë e tyre të fituara me vështirësi në diçka që e kisha ndërtuar me dy duart e mia, ishte mahnitëse për mua.

Kjo është veçanërisht e vërtetë duke pasur parasysh se revista është ndërtuar nga dikush që, në atë kohë, në thelb nuk dinte asgjë për sipërmarrjen.

As edhe ndonjë njohuri për revistat.

Gjithçka që kisha ishte një uri për të mësuar dhe për të bërë diçka.

Mbaj mend ditën e parë kur u ktheva në shtëpi pas punës dhe i tregova shokut të dhomës në atë kohë dhe të dashurës së tij që i fitova $5 në ditën tonë të parë dhe ajo qeshi me shumën e vogël!

Mbaj mend duke menduar me veten time se ajo nuk kishte asnjë ide se sa të rëndësishme ishin ato 5.50 dollarë për mua, dhe janë akoma.

Dhe përderisa ka qenë një udhëtim i egër që nga ajo ditë, mund të them me plot besim se këto gjashtë vitet e fundit kanë qenë më të mirat në jetën time!

  • Kam filluar një revistë nga asgjëja …
  • E lashë punën time prej 8-4, (ju nuk keni asnjë ide se çfarë ndjenje e mirë është!) …
  • Kam bashkëpunuar me sipërmarrës të mëdhenj si Richard Branson, Mark Kuban, Gary Vaynerchuk, Arianna Huffington, etj …
  • E ktheva projektin tim të vogël në një biznes multi-milion dollarësh …
  • Ndërtova një ekip prej gati 30 njerëz në të gjithë botën …
  • Dhe madje sapo e nënshkruam kontratën e qirasë në hapësirën tonë të re të zyrës në zemër të Nju Jorkut!

Në 6 vitet e fundit, unë kam qenë me fat që e kam përjetuar botën e ndërmarrësisë, revistat, përmbajtjen, botimin dhe biznesin përmes një pamje të ndryshme nga shumica.

Pamje e një fillestari të shndërruar në një CEO, dhe një që ishte pak a shumë ‘i verbër’ jo shumë kohë më parë.

Me këtë në mendje, doja t’i ndaja me ju ato që besoj se janë 3 nga mësimet më të mëdha për çdo sipërmarrës të ri që dëshiron t’i kthejë idetë e tij në biznese multi-milion dollarësh.

  1. Ju mund të filloni një biznes edhe nëse nuk dini asgjë.

Po, mund të jeni absolutisht të paqartë me atë që jeni duke bërë dhe ende t’ia dilni dhe të mbijetoni. Unë jam prova e gjallë për këtë. Kur fillova Foundr, kopertina kryesore për botimin e parë ishte një fotografi e aksioneve! Ishte qesharake – nuk kisha asnjë ide për aplikacionet, botimin, dizajnin, editorialin, as sipërmarrjen, por unë gjithsesi ende disi isha në gjendje t’ia dilja. Nëse nuk e dini përgjigjen për diçka, gjithmonë mund ta mësoni atë, ose të gjeni dikë që ka njohuri dhe që mund t’ju ndihmojë.

  1. Dija e të tjerëve mund të bëhet biznesi juaj

Në Foundr ne jemi një biznes i produkteve dixhitale. Ne paketojmë dije dhe e shesim atë. Disa nga njohuritë tona janë materialet tona të dorës së parë, ndërsa pjesa tjetër vjen nga partneriteti me disa nga sipërmarrësit kryesorë të kohës sonë.

Ajo që ju duhet të kuptoni është se ne jemi duke jetuar në kohën më të mrekullueshme për të qenë një sipërmarrës. Mjetet dhe burimet janë më të disponueshme se kurrë më parë. Mendoni për këtë për një minutë. Nuk ka qenë kurrë një kohë më e mirë për t’i kthyer idetë tuaja në një realitet. Nuk ka qenë kurrë më e lehtë të fillosh diçka sesa në ditët e sotme.

Ajo që dikur kërkonte një mal me kapital dhe një rrezik marramendës, tani mund të vlerësohet dhe të testohet edhe para se të fillohet!

  1. Veprimi e mund mendimin çdo herë

Nëse je duke ja filluar, një nga këshillat më të mëdha që unë mund të jap është që të vazhdoni të veproni! Gjeni mënyra për t’i zbutur rreziqet tuaja dhe thjesht vazhdoni të ecni përpara. Çdo hap që ju merrni, mësoni diçka, bëheni më të mirë, dhe një centimetër më afër qëllimit tuaj.

Nuk mund t’ju them se sa shpesh i shoh njerëzit “duke luajtur në biznes” në vend që të ndërmarrin madje edhe veprimet më të vogla për të qenë “në biznes”. Vit pas viti ata janë ende duke folur për idetë e tyre pa pasur asgjë për të treguar.

Dhe nuk po përpiqem të them se dikush është më i mirë se dikush tjetër …

Unë me gjithë zemër besoj se veprimi e mund mendimin në çdo kohë!

Pengesat, sfidat, gjërat që nuk funksionojnë … kjo është pjesa e lojës së të qenurit “në biznes”. Por liria, kontrolli dhe besimi që vjen nga drejtimi i biznesit tuaj do t’ju japin shumë më tepër kënaqësi se sa puna e vështirë që nevojitet.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0