Meta ndalon mjetet gjeneruese të AI të përdoren për reklama politike - Business Magazine Albania

Meta ndalon mjetet gjeneruese të AI të përdoren për reklama politike

Meta ndalon mjetet gjeneruese të AI të përdoren për reklama politike

Meta po i ndalon reklamuesit politikë të përdorin mjetet e reja të inteligjencës artificiale të kompanisë që ndihmojnë markat të gjenerojnë tekst, sfond dhe përmbajtje të tjera marketingu, në atë që kompania thotë se është një vendim për të kufizuar rreziqet e mundshme të teknologjisë.

Një zëdhënës i kompanisë i tha CNN se Meta ka përditësuar politikat e saj në lidhje me mjetet e reklamimit për të kufizuar përdorimin e tyre nga fushatat reklamuese që mund të lidhen me zgjedhjet, politikën dhe çështjet sociale. Kufizimet zbatohen gjithashtu për fushatat reklamuese që “kualifikohen si reklama për strehim, punësim ose kredi”, ose ato që “kanë lidhje me shëndetin, farmaceutikën ose shërbimet financiare”, sipas një shënimi publik që shfaqet në faqet informuese për tiparet e prekura të AI. “Ne besojmë se kjo qasje do të na lejojë të kuptojmë më mirë rreziqet e mundshme dhe të ndërtojmë masat e duhura mbrojtëse për përdorimin e AI gjeneruese në reklamat që lidhen me tema potencialisht të ndjeshme në industritë e rregulluara,” vazhdon shënimi.

Lexo edhe:Çfarë është programi beta i krijimtarisë në TikTok?

Karakteristikat gjeneruese të AI në fjalë përfshijnë një mjet që mund të propozojë automatikisht ndryshime në përmbajtjen që ngarkohet nga reklamuesit dhe që ofron për të përmirësuar efektivitetin e një reklame. Për shembull, mund të ofrojë sugjerime muzikore vullnetare ose të aplikojë animacione 3D në imazhet e ngarkuara.

Mjete të tjera të prekura nga kufizimet përfshijnë një që krijon sfond produkti dhe një tjetër që redakton tekstin e marketingut. Kufizimet vijnë pasi politikëbërësit dhe grupet e shoqërisë civile kanë paralajmëruar gjithnjë e më shumë për përçarjen që përmbajtja e krijuar nga AI mund të shkaktojë në procesin demokratik duke mashtruar votuesit. Në shtator, një grup dypartiak i senatorëve amerikanë prezantoi legjislacionin për të ndaluar përdorimin e të ashtuquajturave “deepfakes” të AI nga reklamat politike.

Dhe në gusht, Komisioni Federal i Zgjedhjeve filloi një proces që përfundimisht mund të rregullonte ose ndalonte përdorimin e AI në reklamat politike.

cnn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0