Teksa gjithnjë e më shumë njerëz, veçanërisht milenialët dhe Gjenerata Z, shohin video në mediat sociale, Meta dhe Snapchat kanë treguar se e ardhmja e mediave sociale duket më shumë si aplikacioni kinez i krijimit të videove të shkurtra, TikTok.
CEO i Snap, Evan Spiegel ka zbuluar se përdoruesit po shpenzojnë më pak kohë duke pare Storyt e miqve të tyre në Snapchat.
Në vend të kësaj, përdoruesit e Snapchat po shkojnë gjtihmonë e më shumë për të parë video në Spotlight, një veçori e TikTok dhe rival i Snapchat.
“Ky është një vazhdim i trendit që kemi vërejtur gjatë gjithë pandemisë dhe postimi dhe shikimi i storyve të miqve për përdorues aktiv ditor nuk janë kthyer në nivelet para pandemisë,” tha Spiegel.
Lexo edhe: TikTok është brandi me rritjen më të shpejtë në botë. Çfarë e shtyu “rritjen meteorike”
Më herët, CEO i Meta Mark Zuckerberg tha se TikTok po rritet me shpejtësi.
“Njerëzit kanë shumë zgjedhje për mënyrën se si duan të kalojnë kohën e tyre dhe aplikacionet si TikTok po rriten shumë shpejt,” tha ai.
Shpenzimet globale të konsumatorëve në TikTok vetëm sa kanë vazhduar të rriten. Përdoruesit shpenzuan afërsisht 2.3 miliardë dollarë vitin e kaluar në aplikacionin celular, i cili përfshin versionin iOS. Kjo shifër përfaqëson 77 për qind rritje nga viti në vit nga 1.3 miliardë dollarë në vitin 2020, raporton Sensor Tower.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.