Meta dhe Snapchat e pranojnë: Tiktok është e ardhmja e rrjeteve sociale - Business Magazine Albania

Meta dhe Snapchat e pranojnë: Tiktok është e ardhmja e rrjeteve sociale

Teksa gjithnjë e më shumë njerëz, veçanërisht milenialët dhe Gjenerata Z, shohin video në mediat sociale, Meta dhe Snapchat kanë treguar se e ardhmja e mediave sociale duket më shumë si aplikacioni kinez i krijimit të videove të shkurtra, TikTok.

CEO i Snap, Evan Spiegel ka zbuluar se përdoruesit po shpenzojnë më pak kohë duke pare Storyt e miqve të tyre në Snapchat.

Në vend të kësaj, përdoruesit e Snapchat po shkojnë gjtihmonë e më shumë për të parë video në Spotlight, një veçori e TikTok dhe rival i Snapchat.

“Ky është një vazhdim i trendit që kemi vërejtur gjatë gjithë pandemisë dhe postimi dhe shikimi i storyve të miqve për përdorues aktiv ditor nuk janë kthyer në nivelet para pandemisë,” tha Spiegel.

Lexo edhe: TikTok është brandi me rritjen më të shpejtë në botë. Çfarë e shtyu “rritjen meteorike”

Më herët, CEO i Meta Mark Zuckerberg tha se TikTok po rritet me shpejtësi.

“Njerëzit kanë shumë zgjedhje për mënyrën se si duan të kalojnë kohën e tyre dhe aplikacionet si TikTok po rriten shumë shpejt,” tha ai.

Shpenzimet globale të konsumatorëve në TikTok vetëm sa kanë vazhduar të rriten. Përdoruesit shpenzuan afërsisht 2.3 miliardë dollarë vitin e kaluar në aplikacionin celular, i cili përfshin versionin iOS. Kjo shifër përfaqëson 77 për qind rritje nga viti në vit nga 1.3 miliardë dollarë në vitin 2020, raporton Sensor Tower.

economictimes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0