Meta dhe Snapchat e pranojnë: Tiktok është e ardhmja e rrjeteve sociale - Business Magazine Albania

Meta dhe Snapchat e pranojnë: Tiktok është e ardhmja e rrjeteve sociale

Teksa gjithnjë e më shumë njerëz, veçanërisht milenialët dhe Gjenerata Z, shohin video në mediat sociale, Meta dhe Snapchat kanë treguar se e ardhmja e mediave sociale duket më shumë si aplikacioni kinez i krijimit të videove të shkurtra, TikTok.

CEO i Snap, Evan Spiegel ka zbuluar se përdoruesit po shpenzojnë më pak kohë duke pare Storyt e miqve të tyre në Snapchat.

Në vend të kësaj, përdoruesit e Snapchat po shkojnë gjtihmonë e më shumë për të parë video në Spotlight, një veçori e TikTok dhe rival i Snapchat.

“Ky është një vazhdim i trendit që kemi vërejtur gjatë gjithë pandemisë dhe postimi dhe shikimi i storyve të miqve për përdorues aktiv ditor nuk janë kthyer në nivelet para pandemisë,” tha Spiegel.

Lexo edhe: TikTok është brandi me rritjen më të shpejtë në botë. Çfarë e shtyu “rritjen meteorike”

Më herët, CEO i Meta Mark Zuckerberg tha se TikTok po rritet me shpejtësi.

“Njerëzit kanë shumë zgjedhje për mënyrën se si duan të kalojnë kohën e tyre dhe aplikacionet si TikTok po rriten shumë shpejt,” tha ai.

Shpenzimet globale të konsumatorëve në TikTok vetëm sa kanë vazhduar të rriten. Përdoruesit shpenzuan afërsisht 2.3 miliardë dollarë vitin e kaluar në aplikacionin celular, i cili përfshin versionin iOS. Kjo shifër përfaqëson 77 për qind rritje nga viti në vit nga 1.3 miliardë dollarë në vitin 2020, raporton Sensor Tower.

economictimes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0