Media ne ndihme te atyre qe kerkojne pune - Business Magazine Albania

Media ne ndihme te atyre qe kerkojne pune


 

Si mund te ofrohet tregu i punes nga media? Shpesh te rinjte dhe prinderit nuk kane informacion se cilat jane kerkesat e tregut, çfare vendesh pune ofrohen dhe ku mund te drejtohen edhe pse shifrat e papunesise perllogariten ne 30% te te rinjve pa pune.

Risi Albania ka ndermarre nje nisme per te pare median si ure lidhese ndermjet te rinjve te moshes 15-29 vjeç dhe informacionit qe ata kerkojne per pune.

“Statistikat flasin vete, aq sa jane te frikshme. Dhe paradoski tjeter eshte se, nese bisedon me kompanite e huaja ne Shqiperi ose me kompani te mira shqiptare, nje ne dy problemet kryesore qe ngrene jane burimet njerezore. Domethene, kemi vende pune por nuk po gjejme njerezit e duhur”, deklaroi eksperti i medias, Lutfi Dervishi.

Informacioni per tregun e punes ekzsiton, por eshte sporadik dhe shpesh here jo i kuptueshem nga te gjithe, ndaj tregu i punes do te jete nje biznes i ri per median, qe do te fokusohet me shume per t’i orientuar te rinjte.

“Projekti synon mbeshtetjen e biznesit te medias, ku subjekti do kete rolin e lehtesuesit, nxitesit dhe bashkinvestitorit. Dhe kthimi i investimit eshte ngritja e nje biznesi fitimprures per median permes ofrimit te informacionit mbi tregun e punes”, deklaroi Edlira Muedini, drejtuese e Risi Albania.

Ndersa konsulenti Nazim Rashidi thekson se kjo eshte nje mundesi e mire e fitimprurese per mediat, por njekohesisht me impakt social tek te rinjte.

“Te percaktohet çfare informacioni ka mbi tregun e punes. Disa shembuj jane informacionet e kerkuara ne treg, apo mbi pagat. Pasi kemi zbuluar se shume te rinj e prinder qe mund te zgjedhin nje profesion nuk kane informacion sesa do te paguhen”, tha Rashidi.

Eksperte te huaj kane sjelle pervojen e tyre se si media ne Europe ka nje rol te rendesishem per te shperndare tregun e punes.


Vendet e punës, `reklamë` në media – Top… by tchalbania

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0