Më shumë punë, më shumë shpërblim? Google i jep fund epokës së 'rehatisë' - Business Magazine Albania

Më shumë punë, më shumë shpërblim? Google i jep fund epokës së ‘rehatisë’

​Google ka njoftuar një ristrukturim të rëndësishëm të politikës së saj të kompensimit për të nxitur performancën më të lartë të punonjësve. Duke filluar nga viti 2026, kompania do të ndryshojë procesin e saj vjetor të vlerësimit të performancës, Googler Reviews and Development (GRAD), duke lejuar më shumë punonjës të kualifikohen për vlerësimin më të lartë “Outstanding Impact”. Ky ndryshim do t’u mundësojë një numri më të madh punonjësish të përfitojnë bonuse dhe shpërblime në aksione më të mëdha. ​

Sipas John Casey, zëvendëspresident i Google për kompensimin dhe përfitimet globale, qëllimi është të forcohet kultura e performancës së kompanisë dhe të njihen më bujarisht kontribuesit kryesorë. Ky ndryshim përputhet me tendencat më të gjera në industrinë e teknologjisë, ku kompani si Microsoft dhe Meta po rrisin gjithashtu pritshmëritë për performancën. Google synon të nxisë një performancë më të lartë të punonjësve për të përmbushur objektivat e saj të biznesit dhe për të ruajtur momentumin konkurrues. ​

Lexo edhe: Stresi në punë po i kushton BE-së mbi 100 miliardë euro në vit

Paralelisht me këtë, disa punonjës të Google kanë shprehur shqetësime për rritje më të vogla të pagave në paketat e kompensimit për vitin 2025. Kjo çështje u ngrit në një takim të përgjithshëm të kompanisë, ku u diskutua për ndryshimet në paketat e aksioneve dhe kompensimet e përgjithshme, veçanërisht për rolet më pak teknike në disa vende. Google justifikon këto rregullime si përpjekje për të përshtatur pagat me standardet e tregjeve lokale. ​

Ky ristrukturim i kompensimit është pjesë e një ndryshimi më të gjerë në kulturën e industrisë së teknologjisë, ku kompanitë po kalojnë nga përfitimet e bollshme dhe balanca punë-jetë drejt kërkesave më të larta për performancë dhe efikasitet. Kjo lëvizje sinjalizon fundin e një epoke të përfitimeve të shumta në Google dhe një fokus të ri në produktivitet dhe ulje të kostove.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0