MBZHR, portal online për fermerët, Krifca: Këshillim mbi çmimet dhe mbjelljet - Business Magazine Albania

MBZHR, portal online për fermerët, Krifca: Këshillim mbi çmimet dhe mbjelljet

Ministrja e Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural Frida Krifca bëri të ditur se, shumë shpejt fermerët do të kenë portalin e tyre informativ, me këshilla dhe praktika mbi prodhimin bujqësor, çmimet e shitjes së produkteve dhe trendet më të fundit të zhvillimit nga ky sektor.

Krifca informoi se Ministria e Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural, në bashkëpunim me Bankën Europiane për Rindërtim dhe Zhvillim (BERZH), po punojnë për të finalizuar vënien në funksionim të portalit të fermerit.

Sipas saj, risitë digjitale dhe vënia në përdorim e tyre po lehtësojnë fermerin dhe po ndikojnë në rritjen e cilësisë në bujqësi.

Portali i fermerit, një platformë e re informative online, i vjen në ndihmë komunitetit rural, për t’u informuar mbi çdo hallkë që shoqëron prodhimin bujqësor e deri tek çmimet e shitjes së produkteve.

Lexo edhe: Teknika 200-vjeçare, fermerët e Bangladeshit “ringjallin” fermat lundruese

Hapësira e re virtuale vjen si një ‘dritare’ në mbështetje të fermerëve me këshilla bujqësore, transparencë dhe informacion mbi: çmimet ditore të shumicës së produkteve bujqësore; legjislacionin në bujqësi; aksesin në financë; prognozë dhe sinjalizimin për mbrojtjen e bimëve dhe sëmundjet e kafshëve; shërbime dhe analiza të tokës; rekomandime për zgjidhjen e problemeve sezonale të kulturave bujqësore; teknologjitë e prodhimit dhe rrjet ekspertësh dhe këshilluesish bujqësorë.

Ministrja Krifca u shpreh se “qëllimi kryesor i portalit është që ky informacion i shumëllojshëm t’i vijë në ndihmë fermerit për të marrë vendimin e duhur në aktivitetet ditore, për të ditur çmimet, praktikat më të mira të prodhimit, kushtet klimatike se si ndikojnë në prodhimin e tyre dhe masat që duhen marrë”.

Çdo kategori e portalit i drejtohet nevojave të fermerit duke i orientuar ata në zgjedhjen e duhur.

Portali i fermerit, është një politikë tjetër e MBZHR, që synon ta ndihmojë fermerin në vendimmarrje, ta fuqizojë atë në aftësinë e tij negociuese në raport me tregtarin, pikën e grumbullimit etj.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0