Plani i Elon Musk 10 vite më parë

Master Plani i Elon Musk 10 vite më parë


Ai shpjegon më së miri vizionin që ka pasur dhe si aktualisht po i bën realitet planet e tij.

Master plani i parë që kam shkruar 10 vjet më parë është tani në fazat përfundimtare.

Nuk ishte shumë i ndërlikuar dhe përmbante këto pika:

1. Krijo një makinë të thjeshtë, e cila do të jetë e shtrenjtë
2. Përdori ato para për të krijuar një makinë të nivelit të dytë me një çmim më të ulët
3. Përdori sërish paratë për të krijuar një makinë ekonomike akoma dhe më të mirë

Dhe…

4. Siguro furnizimin me energji diellore.

Nuk po tallem, ky material ka qenë vërtet tek website-i ynë për 10 vite

Arsyeja pse unë duhet t’ja nisja nga hapi numër 1 ishte sepse kaq mund të përballoja nga të ardhurat që sigurova nga PayPal.

Unë mendova se mundësitë tona për të patur sukses ishin kaq të pakëta prandaj në fillim nuk doja të rrezikoja të ardhurat e askujt përveçse të miat.

Ndërsa në vitin 2016, numri i kompanive të makinave që nuk falimentuan ishin dy: Ford dhe Tesla. Të krijosh një kompani automjetesh është një budallallëk, ndërsa të krijosh një kompani makinash elektrike është budallallëk në katror.

Gjithashtu, një makinë me volum të ulët do të thotë një fabrikë shumë më e vogël, më e thjeshtë, megjithëse me shumicën e gjërave të bëra me dorë.

Pa ekonomi të shkallës, çdo gjë që ne ndërtojmë do të ishte e shtrenjtë, pavarësisht nëse ajo është një limuzinë apo një makinë sportive. Ndërsa të paktën disa njerëz do të ishin të përgatitur të paguajnë një çmim të lartë për një makinë sportive, askush nuk do të paguante 100 mijë $ për një Honda Civic elektrike, pa marrë parasysh se sa super duket ajo.

Qëllimi ishte dhe mbetet shfrytëzimi i energjisë së qëndrueshme, në mënyrë që ne të shikonim përtej së ardhmes, gjë që po e bëjmë edhe sot.

“Në një pikë të caktuar ne duhet të sigurojmë një ekonomi me energji të qëndrueshme ose do të mbetemi pa lëndë djegëse dhe qytetërimit do t’i vijë fundi.”

Të gjithë shkencëtarët bien dakort se rritja e nivelit të karbonit në atmosferë është alarmante, prandaj është e
domosdoshme që të sigurojmë qëndrueshmëri.

Ja çfarë planifikojmë ne për ta sjellë këtë ditë sa më shpejt:

  1. Integrimi i prodhimit dhe ruajtjes së energjisë
  2. Krijimi i një produkti të integruar dhe të bukur çati-diellore-me-bateri. Një përvojë porosie, një instalim, një kontakt shërbimi, një aplikacion telefonik.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 45 të numrit 14 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 14 të saj.

Ne nuk mund ta bëjmë këtë nëse Tesla dhe SolarCity janë kompani të ndryshme, prandaj duhet të kombinojmë dhe të thyejmë barrierat që i bëjnë të jenë kompani të ndara.

Fakti që ato nuk kanë asnjë lidhje me njëra tjetrën, përveç origjinës së njëjtë dhe qëllimit të përbashkët për energjinë e qëndrueshme, është një fatkeqësi për historinë.

Zgjerimi për të Mbuluar Format Kryesore të Transportit Tokësor

Sot, Tesla trajton dy segmente relativisht të vogla të sedans premium dhe SUVs. Me Modelin 3, një SUV kompakt dhe një lloj i ri i kamionëve, ne planifikojmë të adresojmë shumicën e tregut të konsumit. Një makinë me kosto më të ulët se Modeli 3 nuk ka gjasa të jetë e nevojshme, për shkak të pjesës së tretë të planit të përshkruar më poshtë.

Ajo që me të vërtetë ka rëndësi për të përshpejtuar një të ardhme të qëndrueshme është të jetë në gjendje të shkurtojë proçesin e prodhimit sa më shpejt që të jetë e mundur.

Kjo është arsyeja pse inxhinieria Tesla e ka kaluar fokusin më shumë në dizajnimin e makinës – duke e kthyer vetë fabrikën në një produkt.

Makina e parë e modelit 3 duhet të mendohet si versioni 0.5, me versionin 1.0 ndoshta në vitin 2018. Përveç automjeteve të konsumit, janë të nevojshme edhe dy lloje të tjerë të mjeteve elektrike: kamionë të rëndë dhe transport urban me dendësi të lartë të pasagjerëve. Të dyja janë në fazat e hershme të zhvillimit në Tesla dhe duhet të jenë gati për t’u zbuluar vitin e ardhshëm.

Ne besojmë se Tesla Semi do të japë një reduktim të konsiderueshëm në koston e transportit të ngarkesave, duke rritur sigurinë dhe duke e bërë vërtetë argëtues shërbimin.

Me vendosjen e autonomisë, ndoshta do të kishte kuptim që të zvogëlohej madhësia e autobusëve dhe të kalonte roli i shoferit të autobusit në atë të drejtuesit të flotës.

Trafiku i ngarkuar do të përmirësohej për shkak të rritjes së densitetit të zonës së pasagjerëve duke eliminuar hyrjen kryesore dhe duke vendosur sedilje aty ku aktualisht ndodhen hyrjet dhe duke u përshtatur me shpejtësinë dhe frenimin e automjeteve të tjera, duke shmangur kështu rezistencën e pandërprerë për të zbutur qarkullimin e trafikut të autobusëve tradicionalë të rëndë. Kjo do të merrte gjithashtu njerëz për të shkuar në destinacionin e tyre.

Butonat e thirrjeve fikse në stacionet ekzistuese të autobusit do t’u shërbenin atyre që nuk kanë telefon. Dizajni organizon karriget me rrota, karrocat e bebeve dhe biçikletat.

Autonomia

Teksa teknologjia zhvillohet, të gjitha automjetet e Tesla do të kenë hardware të nevojshëm për të qenë plotësisht me vetë-ngarje me aftësi operacionale, që do të thotë se çdo sistem i dhënë në makinë mund të shpërthejë dhe makina juaj do të vazhdojë të jetë e sigurtë. Është e rëndësishme të theksohet se përpunimi dhe vlefshmëria e softuerit do të
kërkojë shumë më tepër sesa vendosja e kamerave, radarëve dhe pajisjeve kompjuterike.

Edhe pse kur softueri është shumë i rafinuar dhe shumë më i mirë se një shofer mesatar, do të ketë ende një boshllëk të konsiderueshëm kohor, përpara se vetë-ngarja e vërtetë të miratohet nga rregullatorët.

Ne presim që miratimi mbarëbotëror do të kërkojë diçka në rendin prej 6 miliardë milje (10 miliard km). Mësimi i flotës aktuale po ndodh në pak më shumë se 3 milionë kilometra (5 milion km) në ditë.

Sipas raportit të botuar kohët e fundit të NHTSA 2015, viktimat e automobilave janë rritur me 8%, një vdekje çdo 89 milionë milje. Miliona autopilot së shpejti do ta reduktojnë këtë shifër dhe sistemi do të përmirësohet çdo ditë.

Është gjithashtu e rëndësishme të shpjegojmë pse i referohemi Autopilotit si “beta”. Ky nuk është softueri beta në asnjë kuptim normal të alës. Çdo lëshim kalon përmes validimit të brendshëm të gjerë përpara se të arrijë ndonjë
klient.

Ajo quhet beta në mënyrë që të zvogëlohet vetëkënaqësia dhe të tregojë se do të vazhdojë të përmirësohet. Pasi të arrijmë deri në pikën ku autopiloti është rreth 10 herë më i sigurt se mesatarja e automjetit amerikan, etiketa beta do të hiqet.

Ndarja

Kur vetë-ngarja e vërtetë është miratuar nga rregullatorët, do të thotë se ju do të mund ta thërrisni Teslën tuaj pothuajse nga kudo ndodheni. Pasi të vijë t’ju marrë, do të jeni në gjendje të flini, të lexoni ose të bëni ndonjë gjë tjetër deri sa të arrini në destinacionin tënd.

Ju gjithashtu do të jeni në gjendje të shtoni makinën tuaj në flotën e përbashkët të Tesla vetëm duke shtypur një buton në aplikacionin e telefonit Tesla dhe të merrni të ardhura kur jeni në punë ose me pushime, duke reduktuar kostot tuaja. Kjo ul në mënyrë dramatike koston e vërtetë të pronësisë deri në pikën ku pothuajse secili mund të ketë një Tesla. Meqenëse shumica e makinave janë në përdorim vetëm nga pronari i tyre për 5% deri në 10% të ditës, dobia themelore ekonomike e një makine që drejtohet vetë, ka të ngjarë të jetë disa herë më e madhe se ajo e një makine që ka nevojë për një shofer.

Pra, për t’i rënë shkurt, Master Plan, Part Deux është:

  • Të krijosh tavane diellore të mrekullueshme me hapësirë të madhe për baterinë e integruar
  • Të zgjerosh linjën e produkteve të makinave elektrike për të gjitha segmentet
  • Të zhvillosh aftësinë e vet-ngarjes që është 10X më e sigurtë se mënyra manuale

/Artikulli u publikua më parë në faqen 45 të numrit 14 të revistës Business Magazine Albania. Business Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 14 të saj.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0